آرشیو شنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۹
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

مرگ مردی بعد از نجات 2 نفر در دریا

مردی پس از نجات دادن دو نفر، در میان امواج دریای خزر گرفتار شده و جانش را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین یزدی ظهر پنجشنبه در صالح آباد بابلسر وقتی متوجه شد که دو نفر در حال غرق شدن هستند، برای نجات آنها خود را به آب زد. او موفق شد هر دو نفر را نجات دهد اما مشخص نیست به چه دلیل خودش گرفتار شده و غرق شده است. وی در حالی از مشهد راهی بابلسر شده بود که در این شهر به یک مجلس عروسی دعوت شده بود. او و خانواده اش برنامه ریزی کردند که آخر هفته را علاوه بر عروسی در کنار دریا در یک ویلاساکن شوند.

مسمومیت 5 عضو خانواده در تهران

نشت گاز آبگرمکن دیواری یک واحد مسکونی در شهرک کاروان تهران منجر به مسمومیت پنج نفر از ساکنان این واحد مسکونی شد.

به گزارش ایرنا، وقوع این حادثه شامگاه پنجشنبه به سامانه 125 گزارش و آتش نشانان ایستگاه 78 به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان با حضور در این ساختمان مشاهده کردند نشت گاز در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه منجر به گازگرفتگی پنج عضو خانواده ساکن در این واحد مسکونی شده است. این در حالی بود که پیش از حضور آتش نشانان در محل، همسایه ها در و پنجره های این واحد مسکونی را باز کرده بودند و گاز منواکسید کربن تا حدودی از این واحد خارج شده بود. آتش نشانان یک مرد، سه زن و یک دختر دو ساله را که دچار گازگرفتگی شده بودند را نجات دادند.

رهایی کودک 4 ساله پس از 7 ماه

کودک ربوده شده پس از حدود هفت ماه به آغوش خانواده خود بازگشت.

این کودک چهار ساله هفدهم دی ماه سال گذشته از زاهدان ربوده شده بود.این کودک امروز در زابل از چنگ آدم ربایان رهایی یافت.

سرهنگ نوربخش فرمانده انتظامی زابل گفت: با استفاده از منابع اطلاعاتی محل نگهداری این کودک در زابل شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه این کودک از چنگ آدم ربایان رهایی یافت. وی افزود: در این زمینه 2 متهم دستگیر شدند. دلیل ربودن این کودک اختلافات مالی بین ربایندگان و پدر کودک بوده است.