آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۱
سیاست
۲

خبر کوتاه

جنتی:اگر کاری زمین مانده برای این است که حزب اللهی ها حضور نداشتند

ایسنا: آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، گفت: ما هرچه موفقیت داریم به دلیل حضور افراد متخصصی است که اهل عبادت و معنویت نیز هستند. موفقیت هایی که در مسائل هسته ای و فناوری های پیچیده علمی و صنعتی رخ داده است، عمدتا توسط همین افراد بوده است. اگر در بسیاری از جاها کارها بر زمین مانده و درست عمل نشده برای این است که حزب اللهی ها و افراد صالح حضور نداشتند. او افزود: یکی از موارد ناراحت کننده این است که متاسفانه در بسیاری از دستگاه ها بچه های حزب اللهی و مخلص را به کار نمی گیرند و این مصیبت بزرگی است.

سردار شریف: کودک سوزی مصداق تروریسم مدرن است

سپاه نیوز: رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه، با اشاره به جنایت صهیونیست ها در سوزاندن کودک فلسطینی گفت: این جنایت مصداق تروریسم مدرن و سوغات حقوق بشر مورد حمایت آمریکاست. او افزود: امروز همه دولت ها، سازمان ها و مجامع بین المللی که تاکنون در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده اند، در قبال این جنایت بزرگ مسئول هستند و درواقع جامعه بین المللی که آمریکا به دروغ مدعی پرچم داری آن است، برابر این جنایت هولناک چه پاسخی داشته و برای برخورد با آن چه اقدامی را در دستور کار قرار می دهد.

کشورها اسرارشان را فاش نمی کنند

فارس: حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: غربی ها حق ورود به حوزه موشک های راهبردی ایران را ندارند و هیچ کشوری این گونه اسرارش را در اختیار دیگران قرار نمی دهد. او افزود: آنچه درباره برجام و آخرین پیشرفت هایی که در این زمینه لازم بوده گفته شود این است که گروه مذاکره کننده هسته ای زحماتشان را کشیده اند؛ اما آنچه برای ما اهمیت دارد، حفظ منافع ملی، استقلال کشور و امنیت ملی است و همه تابع تدابیری هستیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعیین می فرمایند.