آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۳۰۶
سیاست
۲

سرافراز: می خواستند مردم را از رسانه ملی جدا کنند

گروه سیاسی| این روزها، روزهای رویت شدن پررنگ رییس رسانه ملی است. این شاید سومین اظهارنظر رسمی رییسی باشد که طی 8، 9 ماه اخیر ترجیح داده بود حرفی نزند و سکوت کند حالااما او خودش تمام قد مقابل منتقدان سازمان متبوعش ایستاده است. پاسخ به انتقادها همراه با گلایه های بسیار است.

محمد سرافراز حالاانگار می خواهد روند پاسخگویی اش را ادامه دهد. بعد از اظهارنظر صریح یک هفته پیش خود که انتقادها را قبول نکرده بود این بار از یک جریانی خبر داده است که خارج از سازمان صدا و سیما در تلاش بوده اند تا به روایت او مردم را از رسانه ملی جدا کنند.

مصداق هم آورده است و بخشنامه ای که گفته می شد او به زیردستان خود برای سکوت در مورد «صلح امام حسن (ع)» ابلاغ کرده و مخالفت با توافق را از نمونه های تلاش های این جریان عنوان کرده است. رییس سازمان صداوسیما گفت: در ماه مبارک رمضان جریاناتی در خارج از سازمان سعی داشتند با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در این ماه پرفیض و برکت از رسانه ملی جدا کنند که البته موفق نشدند و سیما توانست با تولید برنامه های مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بیشتر از گذشته جلب کند.

به گزارش فارس، سرافراز اضافه کرد که اشکالات جزیی نیز بعضا مشاهده می شد که این موضوع بیشتر برای برنامه های زنده هر روزه رخ می دهد و لزوم تشکیل یک اتاق فکر دایمی برای این برنامه ها احساس می شود تا بیش از پیش هدایت شوند. وی افزود: البته جریاناتی در خارج از سازمان سعی داشتند تا با توسل به مطالب خلاف واقع، مردم را در این ماه پرفیض و برکت از رسانه ملی جدا کنند.

مثلامخالفت صداوسیما با توافق ژنو یا صلح امام حسن (ع)، تا تاثیر رسانه را کم کرده و اعتماد مردم از رسانه ملی سلب شود که البته موفق نشدند و سیما توانست با تولید برنامه های مناسب و پرمحتوا، اعتماد مخاطب را بیشتر از گذشته جلب کند.