آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۳۰۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

عاشوری، دبیر فدراسیون کاراته می گوید از تصادف اتومبیل ملی پوشان متاسف و متاثر است ولی در این میان تقصیری متوجه فدراسیون کاراته نیست

رییس هیات مدیره باشگاه سایپا اعلام کرد قرارداد نکونام با این باشگاه زیر یک میلیارد تومان است/ itc نکونام هم روز گذشته از طرف فدراسیون فوتبال اسپانیا صادر شد و این بازیکن می تواند برای سایپا به میدان برود.

نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به در جریان بودن پرونده شکایت از فدراسیون والیبال درخصوص فینال لیگ برتر اعلام کرد مردم ارومیه از حق خود نخواهند گذشت و خیانتی که فدراسیون والیبال کرده باید جبران شود.

نشست‎های تخصصی مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با فدراسیون‎های المپیکی با برگزاری نشست با سه فدراسیون دوچرخه سواری، شمشیربازی و قایقرانی در هفته جاری برگزار خواهد شد.

سیدهادی حسینی، عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس معتقد است که اداره شدن چندین فدراسیون ورزشی توسط سرپرست و انتخاب نشدن رییس برای آنها، تسلط وزارت ورزش و جوانان بر حوزه ورزش را زیر سوال می برد.

شهبازی، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد در حال بررسی قرارداد بازیکنان و باشگاه ها هستیم و برخی قراردادها در صورت مغایرت با قوانین باید اصلاح شود.

کمیته ملی المپیک هزینه آماده سازی بوکس برای المپیک را تقبل کرد.

تکواندوی بانوان برای حضور در گرند پری روسیه با حضور سه تن از ملی پوشان تمرینات خود را تا زمان اعزام به روسیه سپری می کند. اکرم خدابنده، شکرانه ایزدی و کیمیا علیزاده ملی پوشان حاضر در اردو هستند. تاکنون دختران هوگوپوش به گرند پری اعزام نشده اند و مسابقات روسیه نخستین تجربه بانوان ملی پوش تکواندو است.

فدراسیون کاراته ژاپن از سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب و سعید احمدی برای حضور در رقابت های کاراته وان این کشور دعوت به عمل آورد.