آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۲۰
اخبار کشور
۱۰

ناطق نوری: مردم از توافق هسته ای توقع زیادی نداشته باشند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اجرای توافق نباید توقع در مردم زیاد شود. مسائل کشور بیشتر از این ها است و این اهداف تا به عینیت برسد زمان می برد.

به گزارش فارس، علی اکبر ناطق نوری در دیدار با جمعی از اهالی رسانه اظهار داشت: دغدغه من در خصوص استفاده ابزاری از جوانان در ایام انتخابات و فضای تبلیغات دوران انتخابات مسئله ای است که نه از امروز، بلکه از ابتدای دوران فعالیت مدیریت اجرایی ام وجود داشت. متاسفانه این امر نه تنها در این دولت بلکه سال هاست مورد غفلت واقع شده است.

ناطق نوری با بیان اینکه همچنان در عرصه سیاسی هستم، افزود: من در انتخابات قبلی به حسب ظاهر به عنوان یک جریان مطرح نبودم؛ اما به عنوان شخص خودم آنچه را که می بایست انجام می دادم در حالت چراغ خاموش انجام دادم. راجع به مسائل هسته ای هم به نتیجه و دستاورد مذاکرات کاملاخوشبین بودم چرا که آمریکایی ها نیازمند مذاکره با ما بودند و تصمیم دارند به جای شیخ نشین ها ایران را ببینند. هم عربستان و هم ترکیه به زودی به سراغ ما خواهند آمد و از ما برای حل مشکلات شان کمک خواهند گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه در خصوص بالانبردن توقع مردم در جریان مذاکرات، گفت: البته در جریان اجرای توافق نباید توقع در مردم زیاد شود و مردم فکر کنند اکنون که همه یخ ها آب شده و بلافاصله مشکلات اقتصادی مثل اشتغال و غیره حل می شود. این اهداف تا به عینیت برسد زمان می برد. چرا که همانطور که آگاهان می دانند مسائل و مشکلات کشور بسیار بیشتر از این ها است.