آرشیو یکشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۲۰
حوادث
۱۹

نقشه کودک ربایی با قتل ناکام ماند

نقشه ربودن کودک 5/1 ساله و تحویل او به پدرش، رنگ خون گرفت. در این ماجرا یک کارگر ساختمانی با شلیک گلوله کشته شد.

به گزارش جام جم، بعدازظهر هفتم مرداد مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهر خورموج تماس گرفت و از درگیری در خانه همسایشان خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه متوجه شدند مردی با شلیک گلوله زخمی و به بیمارستان زینبیه منتقل شده، اما بر اثر شدت خونریزی جان سپرده است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و سه زن که شاهدان حادثه بودند، برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند.

یکی از این سه زن در اظهاراتش گفت: به دلیل اختلاف با شوهرم، قهر کرده و به خانه پدری ام آمدم تا شاید رفتارش تغییرکند.

امروز من و مادرم و یک زن دیگر همراه دختر کوچکم در خانه بودیم که زنگ در به صدا درآمد.

به محض گشودن در، چهار مرد نقابدار وارد خانه شدند و هر سه نفرمان را کتک زدند. آنها دخترم را ربودند و در حال فرار بودند که کارگران خانه روبه رویی به کمکمان آمدند. یکی از مهاجمان که مسلح بود به سمت کارگران شلیک کرد و جان یکی از آنها را گرفت.

همزمان با شروع تحقیقات، عصر جمعه سه نفر از متهمان که با خودروی پراید در حال خروج از شهر بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کردند از اقوام شوهر شاکی هستند و قصد داشتند با ربودن دختر 5/1 ساله، او را تحویل پدرش دهند. با اعتراف این افراد، عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و همان شب در مخفیگاهش دستگیر و سلاح نیزاز او کشف شد.

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: برادرزاده ام با همسرش اختلاف هایی داشت و برای این که او فرزندش را ببیند، به خانه پدر همسرش حمله کرده و دختر 5/1 ساله را ربودیم که کارگران ساختمانی سررسیدند و ناکام ماندیم. در جریان این درگیری یکی از آنها را با گلوله کشتم.

اگر کارگران وارد این ماجرا نمی شدند، ما هم تیراندازی نمی کردیم و قتلی اتفاق نمی افتاد. من فقط می خواستم به بردارزاده ام کمک کنم و انگیزه ای برای کشتن کارگر ساختمانی نداشتم.

متهمان پس از تحقیقات روانه زندان شدند.