آرشیو سه‌شنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۲۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

امیر تاجیک در مراسم رونمایی از مستند راه ناتمام:

شبکه مستند منصفانه عمل می کند

مدیر شبکه مستند در مراسم رونمایی از مجموعه مستند «راه ناتمام» گفت: ساخت این مجموعه مستند یکسونگر نبوده و شبکه مستند در تمام آثارش می کوشد منصفانه به مسائل بپردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند مراسم رونمایی از مستند راه ناتمام دیروز با حضور امیر تاجیک مدیر شبکه مستند تهیه کننده و کارگردان راه ناتمام و اهالی رسانه با اجرای مزدک میرزایی برگزار شد.

مجموعه مستند راه ناتمام را علی محمد قاسمی تهیه و اعظم نجفیان آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه در پنج قسمت تولید شده و قرار است چهارشنبه ها ساعت 21 از شبکه مستند به نمایش درآید و تکرار آن روزهای جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه خواهد بود.

میرزایی در ابتدای جلسه گفت: برخی از ورزشکاران حرفه ای دچار اعتیاد یا مسائل مالی شده اند. ورزشکاران پس از به پایان رسیدن دوره های ورزشی شان نمی دانند باید چه کنند. جامعه هم نمی داند باید چه برخوردی با آنها داشته باشد.

در ادامه مدیر شبکه مستند درباره تولید این مجموعه مستند توضیح داد: ساخت مجموعه های خوب که در دوره مدیریت سابق آغاز شده در این دوره ادامه پیدا کرد و آثاری که مخاطب فراگیری نداشت کنار گذاشته شد.

آثار خوبی نیز با آغاز دوره جدید تولید خود را شروع کردند. همچنین ما در تلاشیم طیف های وسیعی از فیلمسازان را جذب کنیم و از زمان تغییر مدیریت در سازمان صداوسیما از آنها دعوت کرده ایم بویژه درباره مسائلی چون امر به معروف و نهی از منکر مستند بسازند. ما همواره تلاش می کنیم اگر مشکل و ایرادی وجود دارد منصفانه به آن بپردازیم، نه این که یکطرفه به قاضی برویم. از همین رو سراغ ابعاد مختلف یک موضوع می رویم و نظر مسئولان را نیز می پرسیم. زیرا ما هدف شبکه مستند را ایجاد تغییر در جامعه می دانیم.

علی محمد قاسمی تهیه کننده، تدوینگر و تصویربردار مجموعه راه ناتمام هم در این مراسم گفت: ما اهل سینما هستیم و زیاد با ورزش میانه نداریم، اما مستندسازی بهانه خوبی شد تا وضعیت ورزشی برخی قهرمانان را به شکل منطقی و واقع بینانه به تصویر بکشیم. ما این کار را به دور از یکسونگری انجام دادیم.