آرشیو چهارشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۹۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

حقوق سلامت یاران: خانم محمدی گفته اند من از مسئولان سرای محله شهرداری هستم. معمولا شهرداری حقوق ناچیز سلامت یاران یا مسئول خانه ها را 5-4 ماه یک بار یکجا پرداخت می کند. از مسئولان شهرداری تقاضا می کنم به این مشکل رسیدگی کنند.

تسهیلات خودرو به جانبازان 25 درصد به بالا: مخاطب محترمی از مازندران از رئیس جمهوری محترم درخواست کرده اند شرایطی فراهم کنند که به جانبازان بالای 25 درصد یک دستگاه خودروی شرایطی بدهند.

تخفیف به زندانیان: آقای مرتضی رضایی از رئیس محترم قوه قضائیه درخواست کرده اند برای زندانیانی که به هر دلیل در حال گذراندن محکومیت خود هستند و به نوعی متنبه شده و حتی ادامه تحصیل می دهند، تخفیفی قائل شوند تا بقیه زندانیان هم تشویق به ادامه تحصیل، انجام ورزش های مختلف، قرائت قرآن و... بشوند.

ساخت دانشکده بهداشت شهر پاوه: آقای امیر احمدی عنوان کرده اند چند سالی است که دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه قول ساخت و راه اندازی دانشکده بهداشت و پرستاری شهر پاوه را داده اند اما تاکنون این قول عملی نشده است. لطفا این مساله را پیگیری کنید.

سازمان تامین اجتماعی: در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه ایران با عنوان «شعبه 5 تامین اجتماعی» به استحضار می رساند پرونده مستمری خانم ایران دخت بصیرت در تاریخ 10/3/94 از شعبه 4 اهواز به شعبه 5 اصفهان منتقل شده و تمامی حقوق و مزایای نامبرده تا خرداد 94 در شعبه مذکور پرداخت شده است. همچنین وی در تاریخ 8/4/94 به واحد نام نویسی شعبه 5 اصفهان مراجعه و در بانک رفاه کارگران شعبه سپاهان شهر افتتاح حساب انجام داده، لذا حقوق تیر و مرداد ماه مستمری بگیر محترم در مرداد ماه پرداخت می شود.