آرشیو پنجشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۵
دیپلماسی
۷

منهای پایتخت

روحانی امروز در شهرستان های جنوب غرب استان تهران

ایرنا: حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، امروز به شهرستان های جنوب غرب استان تهران شامل اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم سفر می کند. این سفر بیست ویکمین سفر استانی کاروان دولت یازدهم است. سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان تهران قرار است در پنج مرحله انجام شود که مردم شهرستان های قدس، ملارد و شهریار، پنجم خردادماه امسال در مرحله اول این سفر، میزبان روحانی و هیات همراه بودند. رئیس جمهوری قرار است در دیدار عمومی که با مردم شهرستان های جنوب غرب استان تهران در ورزشگاه خلیج فارس دارند، برنامه ها و دستاوردهای این سفر را به طورکامل تشریح کند.

تعطیلی بازارهای فریدونکنار برای تشییع شهدای غواص

فارس؛ فریدونکنار: سیدولی میرشفیعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار گفت: شهدای غواص خط شکن مازندران شنبه، هفدهم مرداد از ساعت هشت صبح در فریدونکنار تشییع می شوند. او با بیان اینکه مسیر تشییع این شهدا از مقابل اداره آموزش و پرورش فریدونکنار شروع می شود، افزود: تشییع کنندگان در مسیر خود برای رسیدن به مسجد امام سجاد فریدونکنار از بازار روز و چند پاساژ عبور می کنند که امیدواریم بازارهای فریدونکنار هم زمان با تشییع شهدای غواص تعطیل شود.

آمادگی مازندران برای تامین نیازهای عراق

ایرنا؛ ساری: ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیت تولیدی موجود در مازندران، این استان می تواند بسیاری از نیازمندی های عراق را تامین کند. او در دیدار با وزیر کشاورزی عراق و سفیر این کشور در ایران افزود: ظرفیت برای توسعه روابط تجاری بین مازندران و کشور عراق وجود دارد. او با اعلام اینکه مازندران آمادگی دارد در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی با عراق همکاری کند، گفت: در زمینه آموزش نیز می توانیم در این کشور حضور داشته باشیم. فلاح حسن زیدان وزیر کشاورزی عراق نیز در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران به بزرگ ترین شریک تجاری در کشاورزی عراق تبدیل می شود.