آرشیو چهارشنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۲۸
ورزش
۱۸

دربی استقلال پرسپولیس شاید در فینال

مراسم قرعه کشی رقابت های فصل آینده جام حذفی برگزار شد و طی آن دو تیم استقلال و پرسپولیس در دو سمت جدول قرار گرفتند که به این ترتیب تا فینال به یکدیگر برخورد نخواهند کرد.

اولین حریف احتمالی پرسپولیس یکی از تیم های پیکان، شهرداری بندرعباس و خانه به خانه بابل خواهد بود، ضمن این که احتمال رویارویی پرسپولیس و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی نیز وجود دارد.

تیم های لیگ برتری پرسپولیس، ملوان، گسترش فولاد، ذوب آهن، استقلال خوزستان، راه آهن، استقلال اهواز و سپاهان در گروه A جدول قرار دارند. در سوی دیگر جدول جام حذفی، استقلال در نخستین بازی خود به مصاف یکی از چهار تیم تربیت نوین یزد، نماینده سمنان، راهیان کرمانشاه و کاسپین قزوین می رود، اما حریف احتمالی آبی ها در مرحله یک هشتم نهایی فولاد خوزستان خواهد بود.

طبق برنامه، 64 تیم در مراحل نخست جام حذفی در روز های 5 و 6 شهریور به مصاف هم می روند که البته تاکنون 17 تیم از حضور در این رقابت ها انصراف داده اند. برنده این دیدارها برای راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی در روز های 11 و 13 شهریور با یکدیگر روبه رو می شوند. پس از آن با اضافه شدن 16 تیم لیگ برتری به 16 تیم صعود کرده از قهرمانان حذفی استان ها، لیگ دسته اول و دوم، مرحله یک شانزدهم نهایی طی روزهای 19 و 20 شهریور برگزار می شود.