آرشیو شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۶۰۰۱
ایران زمین
۱۴

گوناگون

بهره برداری از 10هزار میلیارد ریال طرح در سفر هیات دولت به همدان

همزمان با سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به استان همدان 10 هزار میلیارد ریال طرح بهره برداری می شود.

«محمد ناصر نیکبخت» استاندار همدان در جمع کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران مرکز همدان، افزود: همچنین در این سفر عملیات اجرایی 15 هزار میلیارد ریال طرح آغاز می شود. استان همدان شهریورماه میزبان کاروان تدبیر و امید خواهد بود.

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی در نیشابور

نمایشگاهی از آثار برگزیده هنرهای تجسمی دانش آموزان کشور تا 30 مرداد ماه در فرهنگسرای «سیمرغ» نیشابور برپا شده است. 4 هزار اثر منتخب از استان ها به دبیرخانه سی و سومین جشنواره فرهنگی- هنری دانش آموزان کشور رسیده که پس از بررسی، 240 اثر انتخاب و در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. در این نمایشگاه، آثار برگزیده دانش آموزان کشور در50 رشته به نمایش گذاشته شده است.

ایجاد 6 هزار و 588 شغل در شهرک های صنعتی کردستان

سنندج – خبرنگار«ایران» با فعالیت 454 واحد صنعتی در شهرک های صنعتی کردستان 6 هزار و 588 نفر مشغول بکار شده اند.

«محمود قادرمرزی» مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان با بیان اینکه این استان رتبه نخست اعطای تسهیلات صنایع کوچک در کشور را داراست، گفت: در اختیار گذاشتن زمین به تولیدکنندگان مهمترین اولویت این شرکت است.

قدردانی علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان از توجه به مطالبات اهل سنت

شماری از علما و سران و ریش سفیدان طوایف و اقوام اهل سنت سیستان و بلوچستان از توجه و نگاه بی طرفانه و یکسان دولت به اهل سنت و تشیع قدردانی کردند. مولوی «عبدالصمد کریم زایی» روحانی برجسته اهل سنت سیستان و بلوچستان و امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: دولت جمهوری اسلامی نگاهی بی طرفانه به همه ادیان از جمله اهل سنت دارد و با تمام هموطنان چه شیعه، چه سنی، یهودی و مسیحی ساکن در این سرزمین با ملاطفت برخورد می کند.