آرشیو شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۳۰
ورزش
۱۸

نفت آسیایی روی نوار ناکامی

پرسپولیس در کسب نتایج ضعیف تنها نیست. این روزها نفت تهران هم حال و روز خوشی در جدول ندارد. شاگردان علیرضا منصوریان که تا 10 روز دیگر باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی بروند، پس از کسب تنها یک امتیاز در دو بازی نخست خود، این بار در مشهد با یک گل مغلوب سیاه جامگان شدند تا در همین سه هفته 8 امتیاز از دست داده باشند.

با این حال علیرضا منصوریان بدشانسی را دلیل این ناکامی ها می داند. او در پایان بازی با سیاه جامگان گفت: ما دو هفته است روی نوار بدشانسی افتاده ایم و با اشتباهات فردی امتیازاتی را از دست داده ایم. مقابل سیاه جامگان هم شانس زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته به تیم حریف بابت این پیروزی تبریک می گویم. آنها تیم جوانی داشتند، خوب بازی کردند و از تک گل خود هم بخوبی دفاع کردند.

رسول خطیبی هم که پس از دو شکست متوالی، این سه امتیاز را با سیاه جامگان به دست آورد، گفت: بیش از این که برای برد تیم خوشحال باشم برای این خوشحالم که امروز 3-2 بازیکن جوان را به فوتبال کشورمان معرفی کردیم. تا به حال کسی این بازیکنان را نمی شناخت، اما با عملکرد فوق العاده همین بازیکنان توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. وی ادامه داد: نیمه اول فوق العاده بودیم اما در نیمه دوم با توجه به این که می خواستیم از نتیجه نیمه اول دفاع کنیم یک مقدار عقب کشیدیم. برنامه اصلی ما این بود که روی ضربات ایستگاهی حریف ضدحمله کنیم و خطرناک ظاهر شویم. در مجموع با همه احترامی که برای علی منصوریان قائل هستم اما حق ما سه امتیاز بود.

تک گل این بازی را حسین زامهران در دقیقه 33، روی اشتباه فاحش بیرانوند، دروازه بان ملی پوش نفت برای سیاه جامگان به ثمر رساند.