آرشیو چهارشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۷۵
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

چرا هیچ گزارشی در ارتباط با پارک دوبله نقش پارکبان ها و ترافیک شهر نمی نویسید؟

با وجود اینکه ساکن تهران هستم و مرتب به فرودگاه امام رفت وآمد می کنم، ولی هر دفعه به دلیل نبود تابلوهای راهنما، مسیر را گم می کنم. از مسئولان محترم خواهش می کنم تابلوهای راهنما در فاصله های نزدیک و مشخص نصب شوند.

ترافیکی که سنگین تر می شود! افزایش قیمت بنزین هم نتوانست گره کور ترافیک را بگشاید. تهران، بیشتر مواقع ترافیک سنگینی دارد. حتی نیمه های شب اگر از بزرگراه همت، ستارخان، شهید چمران، به ویژه اطراف فرحزاد گذر کرده باشید، به این موضوع پی خواهید برد. عده ای با خودروهای مدل بالاو گران قیمت جولان می دهند. افرادی که از این گونه وسایل نقلیه شخصی استفاده می کنند، برایشان مهم نیست بنزین گران باشد یا ارزان، اما دود این تصمیم گیری ها -(افزایش قیمت بنزین)- به چشم اقشار حقوق بگیر و ضعیف جامعه می رود!

علی اکبر فرقانی از تهران

مستاجران کم درآمد را دریابید! حقوق بگیران فقط یک بار در ابتدای سال مبلغ ناچیزی به حقوقشان افزوده می شود که بخش قابل توجهی از آن را باید به عنوان اجاره خانه پرداخت کنند. مردم از دولت انتظار دارند با هرگونه افزایش قیمت به طور جدی مخالفت کند و بیشتر به فکر اقشار کم درآمد جامعه، به ویژه حقوق بگیران و کارگران باشد و برای رفع مشکلات مستاجران کم درآمد چاره اندیشی کند.

یک حقوق بگیر از تهران

«زاهد گیلانی» را دریابید! خیابان زاهد گیلانی، منشعب از خیابان دماوند مانند همه خیابان های کلان شهر تهران، بسیار ناهموار است و دست اندازهای فراوانی دارد. خودروهایی که از بزرگراه امام علی(ع)، قصد ورود به خیابان دماوند را دارند، مجبورند از خیابان زاهد گیلانی عبور کنند که تا کنون برخوردها و حوادث زیادی به وجود آورده است. از شهرداری تهران تقاضا می کنم برای کسب مدال های جهانی هم شده، برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوارتر، برای آسفالت خیابان ها و دریچه های سرآهنی که همه شان وسط خیابان ها مانند مغاکی خطرناک تنوره می کشند، فکری بکند.

یک مخاطب از تهران