آرشیو چهارشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۷۵
هنر
۱۴

توقف فروش بلیت های یک تئاتر

شرق: سایت های فروش بلیت نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» که در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود، بسته شد.علی احمدی، دراماتورژ و بازنویس نمایش نامه این اثر، به ایسنا گفت: «سایت های فروش نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» بسته شده و هیچ توضیحی هم در این باره به ما ارائه نشده است».او با اشاره به اینکه سایت گیشه نت که فروش این نمایش را برعهده دارد، متعلق به تماشاخانه ایرانشهر است، گفت: «طبیعی است این کار از سوی مدیران تماشاخانه ایرانشهر صورت گرفته است، اما نکته اینجاست که نمی دانیم دلیل این کار چیست و همین طور نمی دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد». احمدی اضافه کرد: «با توجه به بسته شدن سایت، تلفن های رزرو نمایش با حجم زیادی از تماس های مخاطبان، تماشاگران و علاقه مندان به این نمایش روبه رو شده که می گویند، امکان خرید بلیت از سایت را ندارند و ما نیز توضیحی برای آنها نداریم».

به گفته او بلیت های نمایش «پپرونی برای دیکتاتور» در اجرای شب گذشته 27 مرداد و نیز فردا شب تمام شده و حتی خارج از ظرفیت هم بلیت فروخته می شود.همچنین ایسنا از پیگیری برای گفت وگو با مدیر تماشاخانه ایرانشهر خبر داد. پیش از این مدیریت تماشاخانه ایرانشهر اقدام به توقف اجرای نمایش «پاییز» نادر برهانی مرند به دلیل آنچه مشکلات محتوایی می دانست، کرده بود.

در «پپرونی برای دیکتاتور»، به کارگردانی خسرو احمدی؛ محسن کیایی، خسرو احمدی، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، سینا کرمی، شیوا ابراهیمی و با حضور افتخاری فریده سپاه منصور (به صورت ویدئویی) حضور دارند.