آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
جامعه
۱۷
حق با شماست

گردوغبار دوباره نفس اهوازی ها را گرفت

بر گرانفروشی نظارت نمی شود/ صالحی شهروندی است تهرانی که از مشکل کم فروشی و گرانی اجناس گله کرده و پرسیده است چرا مسئولان، سازمان ها و حتی رسانه ها هیچ نظارتی بر کم فروشی و گرانی اجناس ندارند؟

یکسان سازی حقوق بازنشسته ها/ آقای احمدی از کرمانشاه هم با اشاره به طرح یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری، پرسیده پس این طرح چه زمانی اجرا می شود؟

گردوغبار در اهواز / جمعی از شهروندان اهوازی هم از وجود گردوغبار در این شهر ابراز نارضایتی کرده و گفته اند چرا رسانه ها از خاک و گرد و غباری که بر سر ما می بارد و زندگی و تنفس مردم را مختل کرده، چیزی نمی نویسند؟

فروش مواد مخدر در پارک/ یک شهروند شاهین شهری هم به معضل خرید و فروش مواد مخدر در پارک ها اشاره کرده و گفته: پارک فردوسی در خیابان فردوسی شاهین شهر محل تجمع معتادان و خرید و فروش مواد مخدر شده است. از مسئولان نیروی انتظامی تقاضا داریم به پاکسازی این پارک بپردازند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 16تیرماه تحت عنوان «کارگران ساختمانی در جستجوی بیمه» مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با ارسال نامه ای اعلام کرد: در راستای قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب نهم آبان 86 و قانون اصلاح ماده 5 قانون مذکور مصوب 16 آذر 93 مجلس محترم شورای اسلامی اکنون تمامی شعب سازمان تامین اجتماعی با توجه به میزان سهمیه اختصاص یافته و براساس ضوابط و مقررات نسبت به پذیرش درخواست متقاضیان بیمه کارگران ساختمانی اقدام می کنند. لذا آن دسته از افرادی که دارای پروانه مهارت فنی نیروی کار و اشتغال در مشاغل صنعت ساختمان باشند، می توانند برای تعیین وضع بیمه ای(با در دست داشتن مدارک مورد نیاز) به شعب تامین اجتماعی محل سکونت خود مراجعه کنند.