آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
ورزش
۱۸

میرزازاده حتی یک امتیاز به حریفانش در جهانی کشتی فرنگی نوجوانان نداد

2 امین، 2 طلا

امین کاویانی نژاد و امین میرزازاده در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان دو طلای ارزشمند کسب کردند.

به گزارش جام جم، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان در حالی در بوسنی و هرزگوین ادامه دارد که در 58 کیلو امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در ادامه 8 بر صفر گئورگی ایلیف از بلغارستان، یک برصفر تیلور لامونت از آمریکا، 2 برصفر ادگار تامازیان از ارمنستان و در فینال یاهور ولادیکا از بلاروس را 2 بر یک شکست داد تا نوید ظهور یک کشتی گیر سبک وزن قابل اتکا را بدهد.

همچنین در 100 کیلو امین میرزازاده کشتی گیر نوجوانی که در ماه های گذشته و در رقابت های مختلف توانمندی های خود را به نمایش گذاشته بود در دور اول این رقابت ها 8 بر صفر آرتسیک شومسیکی از بلاروس، در دور دوم والری ایوانف از بلغارستان را نیز 8 بر صفر، در نیمه نهایی پاتریک کامینسکی از لهستان را 3 بر صفر شکست داد و در فینال روبرت ارسیک از مجارستان را با نتیجه 2 بر صفر برد تا بدون از دست دادن حتی یک امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی بایستد.

همچنین در 42 کیلو پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در ادامه 8 بر صفر اسگندراف از آذربایجان، 4 بر صفر مصطفی ایلدریم از ترکیه و سپس نستور دلگادو از مکزیک را 3 بر یک مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. این در حالی بود که در 50 کیلو مهدی محسنی نژاد پنجم شد، در54 کیلو محمدرضا مختاری، در 63 کیلو محمدرضا رستمی، در 46 کیلو محمدجواد رضایی، در 69 کیلو شایان عفیفی، در 76 کیلو مسلم مرادی و در 85 کیلو سعید یوسفی حذف شدند.

پرواز آزادکاران به سارایوو

همچنین آزادکاران نوجوان برابر اعلام قبلی قرار است امروز عازم سارایوو شوند تا 7 و 8 شهریور به مصاف حریفان جهانی شان بروند.

ترکیب تیم تحت هدایت مراد محمدی در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان به این شرح است:

42 کیلو: امیرمحمد یزدانی، 46 کیلو: امیر پرسته، 50 کیلو: عرفان آئینی،54 کیلو: حامد رحیمی، 58 کیلو: امیرحسین کاوسی، 63 کیلو: احمد مهدی زاده، 69 کیلو: مجتبی اصغری، 76 کیلو: حامد منافیان، 85 کیلو: میثم عبدی، 100 کیلو: نعیم حسن زاده