آرشیو پنجشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۱
حوادث
۱۹

دستگیری سارقان مسلح خانه های اصفهان

سارقان سریالی خانه های اصفهان در جریان درگیری مسلحانه با پلیس دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، جانشین پلیس استان اصفهان در این رابطه گفت: از دو ماه پیش گزارش های مختلفی از سرقت خانه های مردم را دریافت کردیم. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات ماموران در این گزارش ها نقطه مشترک سارقان که درشت هیکل بودن آنها بود و حتی دریکی از سرقت ها پس از ورود صاحبخانه با شلیک گلوله، زخمی اش کرده بودند، به دست آمد. جستجو ها ادامه داشت تا این که به سرنخ هایی دست یافتیم که نشان می داد آنها پس از فرار از اصفهان دوباره به این شهر بازگشته اند.

سرهنگ حسین حسین زاده خاطرنشان کرد: در ادامه جستجوی پلیس، مشخص شد سارقان شب هنگام و بعد از دو ماه فرار، در خیابان میر این شهر وارد شده و قصد دارد به خانه های این خیابان دستبرد بزنند. پس از آغاز عملیات، سارقان با استفاده از سلاح شروع به تیراندازی کردند، اما تمام سعی پلیس این بود که هیچ آسیبی به افراد نیروی انتظامی و بویژه مردم نرسد که خوشبختانه با هوشیاری ماموران این عملیات با زمین گیر شدن دو نفر از سارقان و دستگیری سومین سارق پایان یافت.

وی با بیان این که سارقان در پنج استان کشور فعالیت داشته اند، گفت: این باند در سرقت های خود از هرگونه خشونتی استفاده می کردند و تابه حال نزدیک به 100 سرقت در چند استان کشور انجام داده اند..