آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۵۶۵
بازار موبایل
۲۷

خبر

لنوو زیرمجموعه موتورولاشد

تسنیم: شایعات پیرامون ادغام لنوو موبایل در موتورولابه حقیقت پیوست و سرانجام این برند زیرمجموعه کمپانی خریداری شده قرار گرفت.

دو هفته پیش لنوو اعلام کرد که برای تولید گوشی های هوشمندش وارد همکاری با موتورولامی شود و روز گذشته نیز مدیر گروه لنوو موبایل رسما گفته که از این پس کمپانی مذکور به عنوان شرکتی ثبت شده در ذیل موتورولاادامه کار خواهد داد. دبیر اجرایی لنوو گفته که به زودی ساختار سازمانی جدید رونمایی می شود. لنوو سال گذشته موتورولارا از گوگل خرید اما بررسی های درون سازمانی نشان می دهد که موتورولالایق اداره واحد موبایل است. قرار است بعد از این ادغام، برند ZUK لنوو به عنوان پرچم دار داخلی انتخاب می شود درحالی که موتورولانیز محصولاتی همچون نسل سوم گوشی های موتو جی را روانه بازارهای جهانی کرده است.

دعوتنامه اپل از راه رسید

هجدهم شهریور منتظر آی فون های جدید باشید

فارنت: حتی اگر اپل دعوتنامه خود را مطابق هر سال ارسال نمی کرد برای همگان مخصوصا طرفداران این شرکت محبوب روشن بود که زمان رونمایی از آی فون های جدید اپل در نیمه دوم شهریور ماه (نیمه اول سپتامبر) فرا رسیده است.

اینها را گفتیم تا اعلام کنیم که اپل دعوتنامه رسمی خود را برای هجدهم شهریورماه (نهم سپتامبر) ارسال کرده که روشن است مهم ترین دلیل برگزاری آن رونمایی از آی فون های جدید اپل است. همان طور که گفتیم این مراسم بنابر آن چیزی که در دعوتنامه اپل قابل مشاهده است در هجدهم شهریورماه در ساعت 10 به وقت محلی برگزار خواهد شد. مهم ترین اتفاق و تفاوت این مراسم با مراسم قبلی محل برگزاری آن است که در سالن بزرگ Bill Graham Civic در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد که هفت هزار صندلی گنجایش دارد.

انتظار می رود اپل در این مراسم از آی فون های جدید خود با نام های آی فون 6 اس و آی فون 6 اس پلاس رونمایی کند. هنوز به طور رسمی مشخص نیست که شاهد چه آپدیت هایی در سخت افزار آی فون های جدید خواهیم بود، اما استفاده از فورس تاچ در صفحه نمایش آی فون های جدید که هم اکنون شاهد استفاده از آن در اپل واچ و مک بوک های جدید هستیم قطعی به نظر می رسد.

از دیگر موضوعات مطرح شده در شایعات می توان به تحول در دوربین آی فون های جدید اشاره کرد که می توان انتظار آن را نیز داشت.