آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«تنهایی لیلا» پربیننده ترین سریال تلویزیون

مرکز پژوهش و سنجش افکار عمومی صداوسیما در یک نظر سنجی از نمونه 457 نفری ساکن شهر تهران، نظر آنها را در خصوص سریال های جدید جویا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نتایج این نظرسنجی که در هفته چهارم مرداد ماه انجام شده، نشان می دهد که در مقطع مورد بررسی، سریال تنهایی لیلااز شبکه سه سیما با حدود 88 درصد رضایت پربیننده ترین سریال بوده است.

سریال «تنهایی لیلا» را محمد حسین لطیفی بر اساس فیلم نامه ای از حامد عنقا مقابل دوربین برد.داستان این سریال درباره لیلادختر جوانی است که در خارج از ایران زندگی می کند او برای دیدن اقوامش به تهران می آید و متوجه می شود که مادربزرگش زمین های زیادی را برایش به ارث گذاشته است.او روزی که برای سرکشی به زمین هایش به خارج از شهر می رود به دلیل خراب شدن اتومبیلش مجبور می شود، شب را در امامزاده ای بماند.

محمد که متولی امامزاده است به او جای خواب می دهد اما خودش شب را زیر باران شدید در بیرون از امامزاده سر می کند.لیلابه محمد دل می بندد و پس از ماجراهایی آنها با یکدیگر ازدواج می کنند.محمد براثر بیماری فوت می کند اما زیاده خواهی اطرافیان لیلاکه به زمین های او چشم دوخته اند ماجراهایی را برایش رقم می زند.

سریال تنهایی لیلابا حواشی زیادی هم روبه رو شد.ابتدا گروهی به آن انتقاد کردند که محمد در مواجهه با لیلاانگشتان خود را در آتش می سوزاند که این کار امروزه از یک جوان بعید است! گروهی از وکلاهم به این سریال اعتراض کردند که چهره مخدوشی از یک وکیل را به نمایش گذاشته است. اما سازندگان این سریال به همه این اعتراضات پاسخ دادند.محمد که متولی امامزاده است و مومن برای پرهیز از گناه دست خود را هم خواهد سوزاند. هنوز هم از این جوان های مومن وجود دارد.درباره شخصیت وکیل هم توضیح دادند که این وکیل نماینده آن دسته از وکلایی است که خلاف می کنند نه وکلایی که درستکار هستند.

بهروز شعیبی، مینا ساداتی، حسن پورشیرازی، نسرین مقانلو، اکبرزنجان پور، آفرین عبیسی، برزو ارجمند و... برخی از بازیگران سریال تنهایی لیلاهستند.