آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

سریال خانوادگی «دختر امپراتور» از امشب ساعت 20 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی دختر امپراتور که محصول سال 2013 کره جنوبی است از شنبه در جدول پخش شبکه پنج سیما قرار می گیرد. این سریال افسانه ای با موضوع خانوادگی در 54 قسمت 60 دقیقه ای دوبله و آماده پخش شده است.

مرتضی حیدری مجددا به دنیای گویندگی اخبار برگشت. وی که علاوه بر گویندگی به عنوان مجری و مصاحبه کننده نیز شناخته می شود، گوینده بخش خبری ساعت 14 شبکه یک شد. به گزارش جام جم، وی که پیش از این مجری برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما بود و اجرای برنامه هایی نظیر مناظره و پایش را در کارنامه خود دارد، گوینده خبر شبکه یک سیما شد و کارش را از دیروز آغاز کرد. حیدری بعد از این اجرای برنامه پایش را به عهده نخواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، برنامه روایت دیدار که ساعت 21 امشب از شبکه مستند به نمایش درمی آید به حواشی دیدار اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت با رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد. در مجموعه مستند «یک روز یک وزیر» هم دوربین این برنامه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه می شود.

پخش برنامه سنجد از امروز ساعت 15 و 30 از شبکه دو آغاز می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در این برنامه «سنجد» همراه پنج دختر و پنج پسر «نیروبان» که به اختصار به آنها «نیبا» گفته می شود، به استفاده بهینه از انرژی برق می پردازند. آنها پس از مطرح کردن و شناخته شدن مشکل، می کوشند در استودیو آن را حل و فصل کنند.