آرشیو شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۵۶۵
استان ها
۱۸

افتتاح و کلنگ زنی 30 طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی در انزلی

دنیای اقتصاد، رشت: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی از افتتاح و کلنگ زنی 30 طرح عمرانی، گردشگری و صنعتی با اعتبار 911 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت خبر داد.

امین افقی گفت: طرح گردشگری پارک ساحلی چپرپردزمان به مساحت 5/ 5 هکتار و پارک جنگلی طالب آباد به مساحت 5 هکتار، سایت استقرار گمرک در مرکز خودرو، ساختمان گمرک شهرک صنعتی شماره یک و سامانه جامع اطلاعات مکانی این منطقه از طرح های قابل افتتاح هستند.

وی ادامه داد: کارخانه تولید انواع داروهای دامی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره یک و سالن ورزشی باغ امیرکنده نیز به این مناسبت به بهره برداری می رسند.

افقی همچنین از آغاز عملیات عمرانی و آزادسازی اراضی جاده اختصاصی ورودی منطقه و بلوار دسترسی به مجتمع بندری کاسپین و همچنین آغاز 17 طرح عمران روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث مرکز تجاری و فروشگاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی، سه نمایشگاه خودرو و خدمات پس از فروش خودرو با سرمایه گذاری شرکت های دارای مجوز واردات خودرو با پلاک منطقه و دو انبار سرپوشیده به مساحت 4800 متر مربع در محدوده گمرکی گلشن، از دیگر طرح هایی هستند که عملیات اجرایی آنها با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز می شود.