آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۴۴
اخبار کشور
۱۰

اخبار کوتاه

وحدت حول محور ولی امر

آیت الله موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی تصویری به اجلاس وحدت اصولگرایان که متشکل از دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی با اشاره به وظیفه مردم در مقابل حکومت گفت: امروز حکومت به عنوان امانت در دست ماست و وحدت و باهم بودن و حول محور ولی امر حرکت کردن، 2 وظیفه ماست. وی تاکید کرد: باید دید چه کسی دلسوز و کارآمد و متدین و داناتر است و وقتی اصلح را شناختند از او حمایت کنند، هر چند ممکن است در گروه آنها نباشند. دنبال سهم خواهی نبوده و ببینند چه کسی می تواند درد ضعفا و مستضعفین را لمس کرده و بفهمد و چاره اندیشی کند.

باید از حق شخصی خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم

حجت الاسلام تقوی قائم مقام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی از سوی آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخن می گفت با بیان اینکه باید از حق شخصی خود در جهت وحدت اصولگرایی بگذریم، گفت: فرصتی برای وحدت اصولگرایان به وجود آمده که باید از این فرصت حداکثر استفاده را برد.

ظریف و جلیلی به کمیسیون برجام مجلس می روند

حسین نجابت عضو کمیسیون ویژه برجام مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، پیرامون جزئیات جلسات آتی این کمیسیون اظهار داشت: جلسه بعدی (چهارم) کمیسیون برجام دوشنبه این هفته با حضور آقایان ظریف، عراقچی و سایر اعضای تیم مذاکره کننده برگزار می شود. نجابت در پایان از برگزاری جلسه روز سه شنبه هفته جاری کمیسیون ویژه برجام با حضور سعید جلیلی و اعضای تیم مذاکره کننده سابق خبر داد.

نامه جدید وزارت کشور به شورای نگهبان

نجات الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: چند روز پیش نامه ای از طرف وزارت کشور به شورای نگهبان واصل شد که در این نامه جزئیات زمان بندی و برنامه ریزی نحوه آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات مجلس دهم به صورت الکترونیکی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه این نامه دارای اشکالاتی است، گفت: قرار است شورای نگهبان طی جلسه ای این نامه را بررسی کند اما هنوز زمان تشکیل جلسه برای رسیدگی به نامه وزارت کشور تعیین نشده است.