آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۴۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دادستان کرمان خبر داد»: اختلاس چند میلیاردی در یک سازمان دولتی

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از رسیدگی ویژه به پرونده اختلاس و تبانی بین پیمانکاران اجرایی و عمرانی با مسئولان یکی از سازمان های دولتی در کرمان خبر داد و گفت: این پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان دادخدا سالاری اظهار داشت: با پیگیری دادستانی کرمان 10 میلیارد ریال از وجوه مورد اختلاس توسط متهمان به بیت المال اعاده شده است.

این مقام ارشد قضائی کرمان عنوان کرد: از اواخر سال 90 در یکی از سازمان های دولتی پرونده اختلاس، تبانی و تحصیل مال نامشروع بین پیمانکاران اجرایی و عمرانی و مسئولان این سازمان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در اواخر اسفند ماه سال 93 گزارشی در این رابطه به دادسرای استان ارسال شد که از همان موقع صحت و سقم این مسئله مورد بررسی و رسیدگی دادستانی قرار گرفت.وی بر اثبات این موضوع در تحقیقات اولیه تاکید کرد و گفت: در مرحله اول 3 نفر از مسئولان سابق این سازمان تحت تعقیب قرار گرفتند که در نتیجه فعلا10 میلیارد ریال از اموال اختلاس شده به بیت المال بازگشته است.دادستان عمومی و انقلاب کرمان تاکید کرد: متهمان احضار و تحقیقات همچنان ادامه دارد و گزارش تکمیلی در این رابطه متعاقبا به اطلاع مردم خواهد رسید.