آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۰
سیاست
۲

سرخط خبرها

ایلنا: دو نفر از مجرمان فراری که متهم به اختلاس از یکی از بانک های کشور هستند، روز پنجشنبه مورخ 22 مردادماه گذشته با همکاری پلیس بین الملل نیروی انتظامی از کشور امارات عربی متحده مسترد شدند.

تسنیم: سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از ایراد شکلی شورای نگهبان به جدول زمان بندی انتخابات الکترونیک خبر داد و گفت که این جدول برای رفع ایراد به وزارت کشور عودت شده است. وی به اشکالات جدول زمانبندی برگزاری انتخابات الکترونیک که از سوی وزارت کشور به شورای نگهبان اعلام شده است، اشاره کرد و افزود: این جدول زمان بندی اشکالاتی از جهت تاریخ و شکلی داشت که قرار شد آن را اصلاح کرده و دوباره به شورای نگهبان ارسال کنند.

مهر: سردار عبدالله عراقی، جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به آمادگی سپاه در مرزها و برون از مرزها تصریح کرد: بنا به اوامر و منویات مقام معظم رهبری هرگونه ماموریتی باشد نیروی زمینی از آمادگی خوبی برخوردار است.

ایرنا: مسعود پزشکیان عضو کمیسیون ویژه بررسی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مجلس شورای اسلامی گفت: فقط در یک جاهای خاص نیاز به بررسی برجام وجود داشته که مجلس و شورای عالی امنیت ملی می توانند بگویند که به طور کلی، برجام را قبول دارند یا خیر.

فارس: سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در خصوص برخی اظهارات در خصوص مناظره دو تیم مذاکره کننده کنونی و سابق نیز واکنش نشان داد و تصریح کرد: برخی ها از مناظره دو تیم مذاکره کننده صحبت کرده بودند که لازم است گفته شود کمیسیون به هیچ عنوان چنین هدفی را دنبال نمی کند.

مهر: شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رییس مجلس درباره انتشار خبری مبنی بر دیدار دو سناتور امریکایی با علی لاریجانی در سفر به نیویورک گفت: صحبت هایی بوده ولی هنوز هیچ چیز قطعی نشده، این درخواست از طرف امریکا بوده است.