آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۰
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای کسب عنوان پنجم تا هشتم رقابت های قهرمانی جهان برابر آرژانتین قرار گرفت. شاگردان پیمان اکبری در این مسابقه ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 17 - 25، 23 - 25 و 21 - 25 به حریف خود واگذار کردند و تنها موفق شدند ست دوم را با نتیجه 25 - 16 به سود خود رقم بزنند. به این ترتیب تیم ایران برای کسب عنوان هفتمی فردا به مصاف بازنده دیدار تیم های کره جنوبی و برزیل خواهد رفت.

دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان برگزار می شود / دومین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مازندران از 10 شهریور برگزار خواهد شد.

فوتبال ساحلی ایران، هفتم جهان و اول آسیا باقی ماند / براساس تازه ترین رده بندی فوتبال ساحلی در ماه آگوست تیم ایران با 1589 امتیاز پس از روسیه، پرتغال، برزیل، ایتالیا، تاهیتی و سوییس در رده هفتم جهان و اول آسیا قرار گرفت/ مکزیک، اسپانیا و پاراگوئه در این رده بندی هشتم تا دهم هستند.

باشگاه راه آهن باز هم تغییر نام داد / این باشگاه که در ابتدای فصل از راه آهن سورینت به راه آهن کریستال تغییر نام داده بود، در ادامه جهت ثبت نهایی باز هم تغییر نام داد و عنوان «راه آهن یزدان»برای این باشگاه به ثبت رسید.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسما تاکید کرد تیم های بدهکار اگر تا شروع هفته چهارم بدهی های خود را تسویه نکنند، برنامه مسابقات آنها معلق می شود.