آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۴۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

شرکت صدرا به تعهدات خود عمل نکرد، تجمع مالباختگان خودروهای فرسوده در مقابل ستاد سوخت شیراز

شرکت صدرا اجازه تهیه گزارش از تجمع مالباختگان این شرکت که قرار بود اقدام به تعویض خودروهای فرسوده آنها کند نداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از شیراز جمعی از مالباختگان شرکت تامین خودروی صدرا شیراز در پروژه نوسازی خودروهای فرسوده صبح دیروز مقابل ستاد سوخت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی مسئولان شرکت صدرا به بدقولی خود شدند.

خاطرنشان می شود، چند سال پیش ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور برای جایگزینی و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده طرح ویژه ای را در این زمینه آغاز کردند و صدرا به عنوان شرکت طرف قرارداد برای جایگزینی خودروهای فرسوده تعیین و به مالکان خودروهای فرسوده اطمینان داده شد که طی شرایط مشخص از طریق این شرکت صاحب خودروهای نو خواهند شد.

براساس این قرارداد مشتریان با مراجعه به این شرکت و پرداخت حدود 10 میلیون تومان وجه نقد به عنوان سپرده و ما به عوض آن استفاده از حدود 10 میلیون تومان تسهیلات بانکی نسبت به دریافت خودروهای جایگزین مانند پژو پارس اقدام کردند. اما با گذشت چند سال از واریز وجوه یاد شده به حساب شرکت صدرا نه تنها خودرویی به مشتریان تحویل داده نشده است، بلکه این شرکت از عودت پول های آنان نیز تا این لحظه خودداری کرده است.

خبرگزاری صدا و سیما در پایان این خبر تاکید کرده است تلاش برای گفت وگو با مسئولان شرکت صدرا و حتی مصاحبه با مالباختگان و تهیه گزارش تصویری به جایی نرسید و از آن جلوگیری شد.