آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۸۴۶۴
شهرستان ها
۵

مدیر کل کمیته امداد امام کهگیلویه وبویر احمد:ارائه بیش از 5 هزار و 400مورد خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد

یاسوج-خبرنگاررسالت:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: در سال های 92 و 93 بیش از 5 هزار و 400 خدمت عمرانی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است. سیدغلامرضا متقی گفت: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان و احداث سرپناهی امن برای آنان یکی از مهمترین برنامه های کاری کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: در همین راستا از طرف این نهاد خدمات عمرانی متفاوتی در سرفصل های مختلف به مددجویان ارائه می شود. متقی بیان داشت: در مجموع در سال 92 تعداد سه هزار و 25 مورد فعالیت با اعتبار 33 میلیارد و 537 میلیون ریال در سرفصل های عمرانی برای مددجویان تحت حمایت هزینه شد.

وی خدمات عمرانی سال 93 را دو هزار و 373 مورد با هزینه 41 میلیارد و 872میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد استان در مجموع از ابتدای دولت تدبیر و امید در راستای ارائه 5 هزار و 449 مورد خدمت عمرانی بیش از 107 میلیارد و 153میلیون ریال هزینه نموده است. وی خدمات ارائه شده را 50 مورد خرید وساخت مسکن شهری، 378 مورد بهسازی مسکن روستائی، 983 مورد احداث سرویس بهداشتی و مابقی را خدمات را تعمیرات مسکن مددجویان و معافیت انشعابات برشمرد. متقی یادآور شد: تعداد 51 مورد خانه بهداشت با مشارکت استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در روستاهای فاقد خانه بهداشت استان احداث شده است.