آرشیو دوشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۸۴۶۴
سیاسی
۳

فدایی: اصولگرایان راهی جز وحدت و ائتلاف ندارند

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند وحدت اصولگرایی شکل نگیرد، گفت: اصولگرایان راهی جزوحدت وائتلاف ندارند.به گزارش ایسنا، حسین فدایی دراجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی وحزب موتلفه اسلامی با تاکید برضرورت وحدت اصولگرایان درشرایط فعلی کشوراظهارکرد: ما راهی جز اینکه با هم باشیم و با هم کار کنیم نداریم. اصولگرایان باید درانتخابات آینده و درمقابل رقبا ائتلاف ووحدت داشته باشند.

وی تصریح کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند. خوشبختانه فضای همدلی میان اصولگرایان فضای بسیار خوبی است و من امید بسیاری به وحدت اصولگرایان دارم.لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران نیزدراین اجلاس گفت: روند تغییرات درشرایط درونی ومحیطی نظام جمهوری اسلامی نشان می دهد که با انسجام جبهه مخالفین نظام وتلاش برای تصرف بخشی ازنهادهای انتخابی، جهت تغییررفتاروساختاروحرکت به سمت استحاله و براندازی انقلاب اسلامی شدت گرفته است.

وی افزود: دشمن از طریق حمایت های دروغین از دولت جدید و همراه کردن افکار عمومی به دنبال ساماندهی مجدد سازمان رای و پیروزی درانتخابات خبرگان ومجلس است تا هدف نهایی آنها که تخطئه وانزوای ارزش های اسلامی است را تحقق ببخشد.براساس این گزارش، صادق محصولی قائم مقام دبیرکل جبهه پایداری نیزدراین اجلاس با اشاره به تعریف شاخصه های اصولگرایی اظهارکرد: اصولگرایی یعنی اینکه به اصول شریعت اسلام عمل شود وکسانی که به این اصل عمل کنند را اصولگرا می دانیم. هرکسی که ادعای اصولگرایی دارد باید در بیان ودرعمل به اصول شریعت اسلام عمل کند. وحدت درمیان این سه تشکل اصولگرا ودرمیان همه اصولگرایان نیزبرمبنای اصول وارزش ها شکل می گیرد.