آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۲
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

تیم ملی فوتسال ایران یک پله در رده بندی جهانی صعود کرد / بر اساس آخرین رده بندی اعلام شده تیم ملی فوتسال ایران با 1611 امتیاز و یک پله صعود در رده ششم جهان قرار گرفت/ اسپانیا، برزیل، روسیه، ایتالیا و آرژانتین اول تا پنجم هستند.

روند پیروز ی های تیم ملی بسکتبال ادامه دارد / تیم ایران در چهارمین دیدار خود در تورنمنت ویلیام جونز با نتیجه 83 بر 70 مقابل نیوزیلند نایب قهرمان اقیانوسیه به پیروزی رسید/ حامد حدادی با 17 امتیاز و 11 ریباند بهترین بازیکن این دیدار بود/ کاردوست و جمشیدی 13 امتیاز کسب کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم استقلال تهران را به دلیل «فحاشی به داور مسابقه و پرتاب ترقه» از سوی هواداران این تیم در دیدار برابر استقلال اهواز به پرداخت مبلغ 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

پرسپولیس خواهان تعویق دیدارش در جام حذفی شد / این باشگاه در نامه ای به فدراسیون اعلام کرد: با توجه به تداخل برنامه تیم های ملی و المپیک ایران، پرسپولیس شرایط حضور در مرحله یک شانزدهم این رقابت ها در زمان اعلام شده را ندارد.

شهرام دبیری، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید وحید شمسایی می تواند به صورت همزمان در تیم ملی فوتسال و تیم تاسیسات دریایی کار کند. این در حالی است که علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و ترابیان، رییس کمیته فنی فوتسال با این اتفاق مخالفت کرده اند.

ترکی دیدار بحرین - کره شمالی را قضاوت می کند / محسن ترکی به همراه محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان کمک های اول و دوم روز پنجشنبه هفته جاری دیدار حساس تیم های ملی بحرین و کره شمالی را قضاوت خواهد کرد.

تیم والیبال جوانان ایران عصر دیروز برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان راهی مکزیک شد.