آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۷
اقتصادی
۵

اخبار کوتاه

نخستین پرواز امارات در مشهد به زمین نشست

خط هوایی مشهد- دبی و بالعکس شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی روز سه شنبه با فرود نخستین پرواز آن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برقرار شد. محمد باقر قاسم زاده مدیرکل شرکت فرودگاه های خراسان رضوی بیان کرد: با برقراری این پرواز تعداد شرکت های هواپیمایی خارجی فعال در فرودگاه مشهد به 16 شرکت رسید.

آغاز طرح خرید برق از مردم

معاون وزیر نیرو با تشریح جزئیات طرح جدید تولید برق در منازل و ساختمان های مسکونی، شرایط پرداخت وام و خرید تضمینی برق از مردم را اعلام کرد. هوشنگ فلاحتیان در گفت و گو با مهر گفت: هر کیلووات ساعت برق تولیدی توسط این واحدهای مقیاس کوچک نیروگاهی به قیمت 970 تومان از مشترکان خریداری می شود.

طرح آماک در آستانه افتتاح

کرامت بهبهانی مجری طرح آماک از پیشرفت 97/97 درصدی فاز دوم طرح آماک(جمع آوری گازهای همراه) خبر داد وگفت: هم اکنون فاز دو طرح آماک در مرحله تحویل به بهره بردار است و بزودی شاهد افتتاح کامل این فاز خواهیم بود.

آغاز گازرسانی به آخرین شهر فاقد گاز استان تهران

عملیات اجرایی گازرسانی به شهر شمشک(شهرستان شمیرانات) در استان تهران با برآورد 160 میلیارد ریال هزینه آغاز شد. یعقوبعلی حسین نیا مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: برای گازرسانی به این شهر، هفت هزار متر لوله فلزی و 31 هزار و 500 متر لوله پلی اتیلن نصب می شود.