آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۷
ورزش
۲۲

در روز محکومیت طاهری توسط درخشان

سخنگوی سرخ ها هم به جمع معترضان پیوست!

دعواهای پرسپولیس پایانی ندارد و در روزی که حمید درخشان سرمربی سابق سرخ ها با تکرار حرف های کریم باقری گفت اگر مدیران قادر به اداره باشگاه و پول درآوردن نیستند، همان بهتر که بروند.

حسین عبدی سخنگوی سرخ ها هم طرف معترضان داخلی را گرفت و با آنها همصدا شد!

عبدی با انتقاد از کار اخیر سرپرست سرخ ها (علی اکبر طاهری) در اعلام شماره حساب باشگاه برای دریافت کمک های مردمی گفت: این کار قشنگ نبود. این حق طبیعی بازیکنان است که حقوق شان را بطلبند و اعتراض آنها به تاخیر در این امر نیز امری بدیهی است. من وقت نکرده ام مصاحبه های انتقادی برخی دوستان مان شامل کریم باقری را بخوانم اما باید متذکر شوم که راه های دیگری برای دریافت کمک از مردم وجود داشت و نباید به این طریق اقدام می شد.

در مورد ساکن شدن یکی از بازیکنان تیم (علی فاطمی) در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی فر هم باید بگویم که اتفاق ناراحت کننده ای است و استخدام کننده های او باید ابتدا حساب این قسمت از قضیه را می کردند و قطعا در صورت وجود بودجه، این کار را می کردند.

در همین حال طاهری نیز اعلام کرد از فضاهای تبلیغاتی باشگاه برای تامین هزینه های تیمداری استفاده خواهد کرد.

وی افزود: اگر در مورد جذب اسپانسر مشکلات و تاخیرهایی داریم، به سبب ایرادهایی است که سال پیش در این خصوص ایجاد شد. برای حل این تغییر در اندیشه استفاده از لباس تیم برای مقاصد تبلیغاتی هستیم و همین طور از نصب آگهی در اتاق مصاحبه های برانکو استفاده می کنیم. البته اگر کسی برای انعقاد قرارداد کلی اسپانسری پا پیش بگذارد، استقبال می کنیم اما فعلا بر اساس رویدادهای هر هفته و جذب پول از طرق کوچک تر به پیش می رویم. فراموش نکنیم که نیاز به اندوختن پول هم داریم تا اگر پرونده هایی که در فیفا داریم به ضرر ما شد، پول پرداخت غرامت کلان آنها را داشته باشیم!