آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۷
ورزش
۲۲

خبر

اختصاص 14 میلیارد اعتبار به 38 فدراسیون

کمیته ملی المپیک در مرحله دوم تخصیص اعتبار به فدراسیون های ورزشی مبلغ 14 میلیارد تومان به 38 فدراسیون ورزشی اختصاص داد. در این بین 3 فدراسیون کشتی، تکواندو و وزنه برداری و همچنین کمیته پارالمپیک حداکثر دریافتی را از کمیته ملی دارند و این احتمال وجود دارد که والیبال نیز در ردیف این 3 فدراسیون با حداکثر دریافتی قرار گیرد.

مصدومیت «پرویز هادی» و وضعیت مبهم کشتی آزاد در 125 کیلو

پرویز هادی آزادکار وزن 125 کیلوگرم کشورمان در آستانه اعزام به مسابقات جهانی امریکا با مصدومیت شدیدی از ناحیه روی پا مواجه شد. این در حالی است که مسابقات جهانی لاس وگاس شانزدهم ماه جاری آغاز می شود و هادی تنها نماینده کشورمان در 125 کیلوگرم خواهد بود، مصدومیت او دست کادر فنی برای اعزام کشتی گیر دیگری به لاس وگاس را بسته است تا اعزام وی به این مسابقات و حضور نماینده کشتی آزاد ایران در این وزن تا زمان اعزام تیم مبهم بماند.

احمدی و خدمتی در تیراندازی ششم و هفتم جهان شدند

دیروز فدراسیون جهانی تیراندازی جدیدترین رده بندی را در ماه سپتامبر اعلام کرد که دو ملی پوش ایران یعنی الهه احمدی و نجمه خدمتی که به تازگی سهمیه المپیک ریو را گرفته اند با صعودی چشمگیر به ترتیب جایگاه ششم و هفتم جهان را در تفنگ 10 متر بادی به خود اختصاص دادند.

کواچ: تصمیم فدراسیون، برنامه های مرا به هم ریخت

تیم ملی والیبال پس از 3 شکست ناامید کننده در تورنمنت واگنر لهستان توانست روحیه از دست رفته خود را با 3 پیروزی در بازی دوستانه مقابل روسیه و هلند به دست آورد. اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از ترک مسکو و در مصاحبه با یکی از سایت های خبری روسی درباره اینکه چرا تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، فینال را به ژاپن واگذار کرد و در جام واگنر موفق نبود، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا جزو اولویت های ما نبود، تیمی که در آسیا نایب قهرمان شد، تیم دوم ایران بود. این تصمیم فدراسیون والیبال ایران بود، این تصمیم، برنامه های مرا برای اردوهای آماده سازی و تدارکاتی تیم کاملا به هم ریخت ولی ترجیح دادم با دستور فدراسیون مخالفت نکنم.