آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۷
شوک امروز
۱۲

هرج و مرج در دادگاه قاتل دختر بچه

گروه شوک: پدر عصبانی امریکایی که به خاطر مرگ دختر سه ساله اش بشدت خشمگین بود، در جریان محاکمه قاتل فرزندش در دادگاه دیترویت به سوی او حمله ور شد.

روز گذشته محاکمه متهم به قتل در دادگاه جنایی آغاز شده بود که «دایان اسمیت» (پدر دختربچه) به سوی متهم 34 ساله هجوم برد و کشمکش بین آنها باعث بروز هرج و مرج در دادگاه شد.

اطلاعات پلیس حاکی است متهم به قتل به نام «کلیفورد توماس» «ناپدری کودک» با همدستی نامزدش «جاسمین گوردون» که مادر 20 ساله دختربچه است، با وارد کردن ضربه ای به سر این دختربچه، او را به قتل رسانده است. در این دادگاه مادر دختربچه نیز به عنوان سهل انگاری و مشارکت در قتل محاکمه می شود.

پلیس می گوید جاسمین از شوهرش دایان اسمیت (پدر کودک) جدا شده و همراه این دختربچه به نام جمیله زندگی تازه ای را با کلیفورد توماس (متهم به قتل) آغاز کرده بود. به گزارش پلیس، هنگامی که جمیله در حال بازیگوشی در خانه بوده، ناپدری با وارد کردن ضربه ای به سر دختربچه باعث قتل غیر عمد وی شده است اما پدر واقعی کودک به حدی از مرگ دخترش عصبانی و ناراحت شده بود که هنگام محاکمه ناپدری بچه نتوانست خود را کنترل کند و به همین علت به سمت ناپدری یورش برد و وی را در برابر قاضی دادگاه به باد کتک گرفت. ماموران پلیس می گویند با تلاش زیاد توانسته اند پدر کودک را از ناپدری جدا کنند.

وی از قاضی دادگاه درخواست کرد همسر سهل انگارش و قاتل دخترش را به سزای اعمالشان برساند. قاضی نیز قرار است مادر کودک را به 7 تا 15 سال و ناپدری اش را به 14 تا 25 سال زندان محکوم کند.