آرشیو چهارشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۲
سیاست
۲

سر خط خبر ها

مهر: سامانه راداری برد بلند «نذیر» و رادار سه بعدی «بینا» با رمز «یا قائدنا الخامنه ای» و با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، رونمایی شد. رادار برد بلند و بومی «نذیر» یک سامانه راداری با دقت بسیار بالادر تفکیک اهداف است که توانایی آشکار کردن و شناسایی اهداف با سطح مقطع راداری پایین را دارد: این سامانه در برابر موشک های ضد رادار مقاوم بوده و توانایی کشف اهداف در برد بیش از 800 کیلومتر و با ارتفاع 100 هزار پا را دارد.

ایسنا: پنجشنبه 12 شهریورماه رزمایش اقتدار ثارالله با شرکت بیش از 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی برگزار می شود.

ایسنا: سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهایی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست آمده است، این توفقیات را مدیون خون شهدا دانست و گفت: جوانان باید با خودسازی، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

ایلنا: سه تن از مراجع تقلید درباره حکم ارتداد محمدعلی طاهری نظر دادند. حضرات آیات مکارم شیرازی، علوی گرگانی و محمدعلی گرامی در پاسخ هایی جداگانه نسبت به حکم ارتداد محمدعلی طاهری نظر دادند.