آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۷
صفحه آخر
۲۰

تحسین «تعبیر وارونه یک رویا» از سوی نمایندگان مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تولید و پخش سریال «تعبیر وارونه یک رویا» قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، لاله افتخاری سریال «تعبیر وارونه یک رویا» را با هدف روشنگری و معرفی دشمنان قسم خورده نظام، کار بسیار ارزشمندی دانست. این عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه سال هاست که دشمنان انقلاب با فرافکنی و وارونه نشان دادن تصویر واقعی ایران در جهان، قصد دارند مانع رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی شوند.

من این سریال را پسندیدم و معتقدم کار خیلی قشنگی بود، چون از روی دلسوزی و تعهد ساخته شده و من از این طریق، از سازندگان این سریال قدردانی و تشکر می کنم. منصور حقیقت پور نیز گفت: در ساخت سریال هایی با مضامین امنیتی و اطلاعاتی باید نزدیک به واقعیت حرکت کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در مجموعه تلویزیونی تعبیر وارونه یک رویا هم تهدیدات نشان داده شد، این که در حال حاضر، چه نوع تهدیداتی از جانب چه کشورهایی ایران را هدف قرار داده است و هم این که قابلیت ها و اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) را نمایش داد. اسماعیل کوثری دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم افزود: نمایش تلاش های شبانه روزی ماموران اطلاعاتی کشور در شناسایی تهدیدات و محافظت از نخبگان کشور، جزو محاسن کار آقای جیرانی بود.

نقطه ضعف سریال

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این سریال توانست قابلیت ها و توانمندی های اطلاعاتی کشور در مقابله با تهدیدات دشمنان نظام را نشان بدهد، اظهار کرد: اتفاقا این سریال توانست تا حدودی این کار را انجام دهد، اما در ساخت سریال های امنیتی که پرونده های مستند را به نمایش می گذارد می توان بهتر از اینها عمل کرد، چون ما این توانمندی ها را از سربازان گمنام امام زمان (عج) در طول سال های گذشته دیدیم پس می توان با افزودن به جذابیت های بصری و هنری، مخاطب را بیشتر و راضی تر کرد. نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر گفت: به طور مثال نحوه سلاح دست گرفتن ماموران امنیتی هنگام ورود به خانه مهندس برازنده و در مکان خرابکاران در ارمنستان، خیلی ابتدایی و غیرحرفه ای بود که البته می شد با مشاوره با متخصصان این امر، سکانس های نزدیک تر به واقعیت ساخت.