آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۸
ورزشی
۲۲

مسئولان ورزش شبکه 3 پاسخگو نبودند

از زمان رسانه ای شدن خبر پخش نشدن زنده مسابقات جهانی کشتی در امریکا، تلاش خبرنگار «ایران» برای ارتباط با مسئولان ورزش شبکه 3 آغاز شد.

اینکه واقعا 300 میلیون تومان رقم زیادی است که سیما قادر به پرداخت آن و برآورده کردن خواست کشتی گیران و کشتی دوستان نیست و اینکه چنین رقمی محل مناقشه شود، عجیب به نظر می رسد و اهالی کشتی معتقدند تمام موضوع 300 میلیون تومان نیست و قطعا دلیل مهم تر دیگری وجود دارد.

در هر حال ظهر دیروز حوالی ساعت 11 ابتدا سراغ حسین آقازمانی، مدیر گروه ورزش شبکه 3 رفتیم که گفتند وی در جلسه است، چند ساعت گذشت و در تماس دوباره، این بار حتی تلفن ثابت را هم کسی پاسخ نداد تا حوالی ساعت 18 که با شماره گیری به فکس متصل شدیم! در این میان حسین زمانی به تماس های مکرری که با موبایل او داشتیم هم پاسخ نداد و حتی به اس ام اس هم توجهی نکرد تا متوجه شویم که او قصد پاسخگویی در این زمینه را ندارد.

ناگفته نماند که تلاش برای ارتباط با ذکایی، مسئول اجرایی و بین الملل شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما که از مجریان شناخته شده ورزش نیز هست، بی نتیجه ماند. البته در ساعتی که با ایشان تماس گرفتیم، یک نفر موبایل او را پاسخ داد و گفت که آقای ذکایی در اتاق خبر هستند.