آرشیو پنجشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۶۰۱۸
ورزشی
۲۲
گزارش (1)

واکنش کواچ به شایعه اختلافش با بازیکنان

در آستانه رقابت های جام جهانی والیبال یک سایت لهستانی از اختلاف بین سرمربی تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان خبر داد و به نقل از اسلوبودان کواچ نوشت بازیکنان در تورنمنت واگنر با وی اختلاف نظر داشتند. در بخشی از گزارش سایت لهستانی sportowefakty آمده است: «شاگردان کواچ در این تورنمنت هر سه بازی خود را واگذار کردند تا در آستانه جام جهانی ژاپن نگرانی ها نسبت به تیم ایران افزایش یابد.» بعد از این تورنمنت تیم ملی راهی روسیه شد و یک بازی با هلند و دو بار هم با روسیه برگزار کرد و این سه بازی را برد تا آرامش نسبی به فضای والیبال بازگردد. با این حال سایت لهستانی از اختلاف نظر بین سرمربی تیم ایران و بازیکنان خبر داد و حتی به نقل از کواچ نوشت که بازیکنان توجهی به دستورات وی ندارند.

تیم ملی والیبال ایران دیروز آخرین جلسه تمرینی پیش از اعزام به جام جهانی ژاپن را برگزار کرد. کواچ پس از این جلسه تمرینی صحبت هایی کرد که قابل تامل است: «ما در تورنمنت واگنر نمایش خوبی نداشتیم ولی در بازی های تدارکاتی روسیه به اهداف خودمان رسیدیم و والیبال خوبی بازی کردیم. ما باید یاد بگیریم که اگرچه حریفان مان مثل امریکا و لهستان نامدار نباشند، باز هم به آنها احترام بگذاریم. ما 6 مسابقه دوستانه سخت برگزار کردیم و سعی کردیم برنامه ریزی این بازی ها مثل جام جهانی یعنی 3 مسابقه، یک مسافرت و 3 مسابقه در نظر گرفتیم تا برای جام جهانی آماده تر شویم.»

کواچ در مورد شایعه اختلافش با بازیکنان تیم ملی گفت: «من مقابل فدراسیون والیبال برای نتایجی که می گیرم، مسئول هستم و باید پاسخگو باشم. اگر بازیکنی به حرف من گوش نکند، جایش در اردوی تیم ملی نیست و اگر من هم تابع فدراسیون نباشم جایم در تیم ملی ایران نیست. من بعد از شکست های تورنمنت واگنر خیلی جدی با بازیکنانم صحبت کردم و به همه آنها تذکر دادم تا به خودشان بیایند. من با همه بازیکنان این طور حرف زدم و شخص خاصی مخاطب من نبود. شما بعد از تورنمنت واگنر در بازی های دوستانه مقابل روسیه عکس العمل بازیکنان را دیدید که 3 پیروزی حاصل آن بود.»