آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۲۳۸۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

بزرگ ترین مصرف کننده آب تهران، شهرداری است، به علت اینکه هنوز در پارک ها به روش سنتی، آب را به صورت جاری استفاده می کنند. برای مثال چندروز پیش من به پارک طبیعت رفته بودم، حدود 15 شلنگ آب باز بود بدون اینکه کسی نظارت کند و بالای سر آن باشد، این آب سرازیر می شود به طرف پیاده روها و خیابان ها.

صبح ها برای پیاده ر وی به پارک می روم. از دوچرخه هایی که در پارک ها در اختیار مردم قرار می دهند استفاده می کنم. چندوقت پیش که مراجعه کردم تا بتوانم از این دوچرخه ها استفاده کنم، کارت ملی خواستند که ارائه دادم ولی در کمال تعجب به من گفتند باید کارت ملی همسرتان باشد تا بتوانید از این دوچرخه ها استفاده کنید.

سوالی داشتم از شهردار تهران. شهرک غرب به اندازه کافی مرکز تجاری و پاساژ دارد و نیازی به ازدیاد آن نیست. صدور مجوز 11 طبقه تجاری جدید در خیابان ایران زمین درست رو به روی فروشگاه شهروند چه معنایی دارد؟

یک بانک دولتی در تمامی شعب به صورت یک رویه کلی با بهره 24 درصدی و بلوکه کردن 25 درصد مبلغ تسهیلات وام های خدماتی ارائه می کند که این برخلاف دستور العمل های بانک مرکزی است. باوجود تذکرات مکرر و بازرسی این بانک هیچ اقدامی انجام نشده است. از بانک مرکزی درخواست بررسی عاجل دارم.