آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

به گزارش فارس، مجموعه تلویزیونی «بی قرار 2» قرار است در شب های پاییز از شبکه یک سیما پخش شود. طبق تصمیم گیری های انجام شده قرار است پیش از پخش سری دوم، سری اول این مجموعه در شبکه یک تکرار شده و پس از آن سری دوم آغاز شود. در سری جدید، بازیگران دیگری هم به سریال اضافه شده اند، پژمان بازغی نقش خسرو، زهرا سعیدی نقش مادر سهیلاو سولماز آق مقانی نقش سحر خواهر سهیلارا بازی می کنند.

رامبد جوان با گذاشتن پستی در اینستاگرام خود خبر از دعوت و انتخاب کاربران شبکه های اجتماعی برای حضور در برنامه «خندوانه» داد.

خبرآنلاین به نقل از جوان نوشت: سلام به همه، تصمیم گرفتیم به پاس حمایت هایتان هر هفته ده نفر از شما دوستان عزیز که در شبکه های اجتماعی عضو هستند و مایلید در برنامه خندوانه حضور داشته باشید را به عنوان شرکت کننده دعوت کنیم.

به گزارش مهر، دوازدهمین قسمت از مجموعه «نقطه های برجسته» با موضوع فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دختری معلول از شبکه افق پخش می شود.«نقطه های برجسته» عنوان مجموعه ای گفت وگو محور در مورد انسان هایی است که به کمبودهای ظاهری توجهی ندارند و سعی دارند با اتکا به نیروی ایمان و آنچه از نعمت های الهی به آنها داده شده است، کاستی هایشان را جبران کنند و در مسیر موفقیت قدم بردارند. در این مجموعه و در هر قسمت، فردی معلول حضور می یابد و با مسیح علایی مجری برنامه که خود دارای مشکل بینایی است به گفت وگو می پردازد.

سعید انبارلویی، مدیرکل آرشیو رسانه ملی، با اشاره به قدمت و ارزش بالای این آرشیو گفت: ما از هشت ماه گذشته فرآیند اصلاح این آثار را آغاز کرده ایم. 200 هزار حلقه نگاتیو و پزتیو شامل تصاویر با ارزش تاریخی داریم که قدیمی ترین آنها مربوط به سفر فرنگ مظفرالدین شاه است. قدیمی ترین صدا نیز متعلق به مظفرالدین شاه است که درباره مشروطه صحبت می کند.

پخش جنگ «شب های تابستان» که در چند شب گذشته متوقف شده بود از سر گرفته شد. برنامه «شب های تابستان» که با اجرای مسعود روشن پژوه و محمدرضا حسینیان تولید می شود، از دوشنبه (15 شهریورماه) پخش می شود.