آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۴۳۴۸
ورزش
۱۸

حسین عبدی: شان پرسپولیس باید حفظ شود

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که نباید مانند سال های پیش اسپانسری انتخاب شود که برخی تعهداتش عملی نشود، گفت: مشکلات مالی باشگاه را نمی توان یک روزه حل کرد.

حسین عبدی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس که منجر به شایعه اعتصاب بازیکنان در روزشنبه شده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من دو سال پیاپی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بودم و هر دو سال هم این مشکلات وجود داشته است، اما با وجود این باید با راهکار مناسب این مشکلات حل شود و در این مسیر نه تنها هیات مدیره و مدیر اجرایی بلکه بازیکنان و کادر فنی تیم هم باید کمک کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد تاخیر فراوان پیرامون معرفی اسپانسر باشگاه پرسپولیس این گونه اظهارنظر کرد: موضوع اسپانسر را علی اکبر طاهری مدیر اجرایی باشگاه دنبال کرده و روند آن را به هیات مدیره گزارش می دهند. البته معرفی اسپانسر کمی به درازا کشیده است، اما نباید این موضوع به گونه ای باشد که مانند سال های گذشته برخی تعهدهای اسپانسرها به سرانجام نرسد. وی که مهمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در ادامه تاکید کرد: حساسیت در این رابطه وجود دارد که البته حساسیت درستی است، اما کار را به درازا کشانده با وجود این نباید با عجله قرارداد اشتباهی بسته شود.

عبدی با اشاره به موضوع کمک هواداران پرسپولیس، افزود: من هم به این شکل اسپانسر کردن هواداران را با واریز 5000 تومان پول تائید نمی کنم و بهتر است اگر قرار است کمکی صورت بگیرد، به صورت دو طرفه باشد و هواداران نیز از اسپانسر شدنشان نفع ببرند. من هم اعتراف می کنم شان پرسپولیس باید حفظ شود. مطمئن باشید هیات مدیره باشگاه همه تلاش خود را برای رفع مشکلات و آینده پرسپولیس به کار خواهد بست.