آرشیو شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۵۷۱
ورزش
۲۴

آیا حواشی به تیم ملی والیبال رخنه کرده است؟

کواچ تکذیب کرد

در آستانه رقابت ‎های جام جهانی والیبال یک سایت لهستانی از اختلاف بین سرمربی تیم ملی والیبال ایران و بازیکنان خبر داد و به نقل از اسلوبودان کواچ نوشت بازیکنان در تورنمنت واگنر با وی اختلاف نظر داشتند.

شاگردان کواچ در این تورنمنت هر سه بازی خود را واگذار کردند تا نگرانی ها نسبت به تیم ایران افزایش یابد. اما حالاکواچ مدعی است از صحبت هایش سوءبرداشت شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، وی در پایان آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی 2015 ژاپن درباره علل این نتایج ضعیف گفت:«به نظرم در ترجمه برخی از قسمت های این مصاحبه اشتباهاتی رخ داده بود.

من نگفته بودم که فدراسیون برنامه های من را به هم ریخت. من وقتی که متوجه شدم فرد مصاحبه کننده در جریان نیست که ما با تیم الف در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نشدیم، برای او توضیح دادم که در برنامه ما تغییر ایجاد شد اما متاسفانه مطلب جور دیگری برداشت شد.»کواچ درباره صحبت هایی که مبنی بر درگیری او با مهدی مهدوی مطرح شده بود نیز گفت: «این موضوع اصلاحت ندارد. من مشکلی با این بازیکن ندارم. به نظر من این یک حرف احمقانه است. مهدوی بازیکن بسیار حرفه ای است و نمی دانم چرا این حرف ها زده شده است.» اما رئیس فدراسیون هم به مردم می گوید که نگران نباشند و نتایج جام واگنر را فراموش کنند.داورزنی گفت:«آن مسابقات تنها جنبه تدارکاتی داشت و همه اتفاقات در آن جام باید فراموش شود. جام جهانی یکی از راه های رسیدن به المپیک است که ما تلاش می کنیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.»