آرشیو سه‌شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۳۷
سیاست
۲

سرخط خبرها

فارس: سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه حقوق بشر ابزاری است برای پیشبرد اهداف امریکا، گفت: اگر هزاران نفر عراقی، یمنی، سوری و لبنانی در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی یا تکفیری های داعش به شهادت رسند امریکا هیچگاه نگران حقوق بشر نمی شود.

مهر: محمدجواد کولیوند، نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات پس از تعطیلات مجلس، به صحن علنی می آید، گفت: در این طرح، هیات اجرایی دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس دهم با یکدیگر ادغام شده است.

ایرنا: سیداحمد خاتمی با بیان اینکه کسانی که خود را پیرو ولایت می دانند باید به مساله فوق برجام توجه کنند، تاکید کرد: هر قدم، قلم و گفتاری که بخواهد چهره امریکا را با شعارهایی که می دهند یعنی شعار دموکراسی، شعار حقوق بشر و شعار مبارزه با تروریسم، بزک کند ضدیت با ولایت فقیه است.

ایلنا: امیرعباس سلطانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: قوه قضاییه می خواهد تا زمان برگزاری دادگاه بابک زنجانی، مانع از دیدار نمایندگان با او شود.

باشگاه خبرنگاران: محمدحسین میرمحمدی، رییس کمیته مبارزه با زمین خواری مجلس از ارسال پرونده زمین خواری گردنه حیران به سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه های نظارتی برای جمع آوری اطلاعات تکمیلی خبر داد و گفت: گزارشی به تازگی از پرونده گردنه حیران به کمیسیون اصل نود ارایه شده بود که به دلیل ضعف اطلاعاتی قرار شد با ارسال این پرونده به دستگاه های ذی ربط، اطلاعات تکمیلی چون میزان تصرفات و تعیین هویت اشخاصی که مبادرت به زمین خواری در این ناحیه براساس موارد غیرمجاز کرده اند، مشخص شود.