آرشیو شنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۴، شماره ۳۳۴۰
سیاست
۱۴
حادثه

خبر کوتاه

گذشت اولیای دم از جوان محکوم به اعدام

ایرنا|مردی 32 ساله که سال گذشته هنگام سرقت از یک زن او را به قتل رسانده بود با گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافت. محمد حسن قادری، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان سمنان با اعلام این خبر گفت: محکوم به اعدام در سال 93 با هدف سرقت از یک زن، او را به قتل رسانده بود و پس از دستگیری در محاکم قضایی به اتهام قتل عمد، به قصاص نفس محکوم شد و در زندان سمنان محبوس بود که با رضایت اولیای دم از اعدام رهایی یافت.

دستگیری سه متهم به قتل هنگام شنا

پلیس| سه مرد متهم به قتل هنگام شنا در یکی از رودخانه های غرب کشور از سوی پلیس دستگیر شدند. سرهنگ حیدری، فرمانده انتظامی شبستر دستگیرشدگان را اشراری نامید که در نزاعی دسته جمعی در شهر قدس با قمه یک نفر را به قتل رسانده و برای خروج غیرمجاز از کشور خود را به مرزهای شبستر رسانده بودند. به گفته سرهنگ حیدری متهمان هنگام آب تنی در یکی از رودخانه های شبستر توسط پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

غرق شدن پسر پنج ساله در دریا

ایرنا| پسری پنج ساله به دلیل شنا خارج از محدوده طرح های سالم سازی در ساحل آستارا غرق شد. حسین انزابی، رییس هیات نجات غریق آستارا متوفی را کودکی دانست که همراه خانواده خود از کرج به آستارا آمده بودند که به دلیل عدم توجه به علایم شنا ممنوع غرق شد. تابستان امسال شش نفر در سواحل آستارا غرق شده اند. این در حالی است که از ابتدای خرداد تا پایان تیرماه ناجیان غریق آستارا 80 نفر را از خطر غرق شدگی نجات داده اند.