آرشیو سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۴۰۹
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir. پیامک: 30004699

شهرداری منطقه 11 مانع های آهنی را جمع آوری کند! چند روزی است ابتدای کوچه آزادی حد فاصل میادین پاستور و حر، مقابل داروخانه 29 فروردین، یکی از مغازه های ابزارفروشی، جلو مغازه که محل عبور عابران پیاده است، شش عدد مانع آهنی نصب کرده و مشکلات فراوانی برای رهگذران و خودروها ایجاد شده است، جالب اینکه هنگام اعتراض رهگذران، می گوید به شهرداری پول داده و مجوز گرفته ام. از مسئولان شهرداری منطقه 11 تقاضا داریم به این تخلف آشکار رسیدگی و راه عبورومرور را هرچه سریع تر باز کنند.

یک مخاطب

تهدیدی برای سلامت جوانان: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای در مطبوعات، وجود مواد مخدر ازجمله شیشه را در توتون ها و قلیان های میوه ای تایید کرده است. با اینکه این موضوع مورد تاکید و تایید این وزارتخانه قرار گرفته است، خوب است به داد جوانانی که اهل مطالعه، تحصیل و ورزش گشت وگذار در کوه و طبیعت نیستند و مشتریان پروپاقرص قهوه خانه ها برای کشیدن قلیان های میوه ای با طعم شیشه هستند، برسید. در این سرزمین، مسئول جمع آوری قلیان های میوه ای مسئله دار کیست؟ امیدواریم این موضوع بیشتر موردتوجه دولت و مسئولان قرار گیرد و اجازه ندهند جوانان این مرز و بوم سلامت جسمی، روحی و اجتماعی خود را با مصرف قلیان از دست بدهند.

علی اکبر فرقانی

پل های تاریک: برخی از پل های عابر پیاده واقع در بزرگراه شهید محلاتی، مقابل مسجد شهدا و ورزشگاه آیت الله سعیدی، شب ها تاریک است. اگر پل برای گذر به سلامت است، روشنش کنید.

کیمیا کلانتری

درخواست از شهرداری قرچک ورامین: شهرداری قرچک ورامین خیابان باهنر، کوچه باهنر 14 جوی آب را ترمیم کرده اما آسفالت اطراف آن را انجام نداده است، درنتیجه مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد می شود. از شهرداری این منطقه تقاضای رسیدگی داریم.

از ساکنان