آرشیو چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۶۹
فرهنگ و هنر
۵

پردیس افکاری «مرگ» را بازی می کند

دو نمایش «مرگ در می زند آیا» و «مردی در یک موقعیت» با بازی پردیس افکاری و علی رجایی و کارگردانی محمد نجفی در تماشاخانه سه نقطه روی صحنه است.

به گزارش جام جم، این روزها تماشاخانه سه نقطه میزبان گروه نمایشی است که با فاصله پنج دقیقه دو نمایش مختلف را برای مخاطبان شان روی صحنه می برد. «مرگ در می زند آیا» و «مردی در یک موقعیت» عنوان این دو نمایشنامه است که با کارگردانی محمد نجفی و بازی پردیس افکاری و علی رجایی روی صحنه می رود.

نمایش «مرگ در می زند آیا» اقتباسی از نمایشنامه وودی آلن و «مردی در یک موقعیت» نوشته وندی وستراستاین است که تا 29 مهر روی صحنه خواهد بود.

در نمایش مرگ در می زند آیا، پردیس افکاری نقش مرگ را بازی می کند و این نخستین باری است که در این نمایشنامه نقش مرگ را یک زن ایفا می کند. با توجه به این که افکاری بازیگر حرفه ای تئاتر است، او تصویر خوبی از مرگ در نمایش ارائه می کند. علی رجایی هم نقش مقابل او را بازی می کند.در نمایش دوم هم همین دو بازیگر یک داستان عاشقانه را روایت می کنند. در نمایش اول مرگ و نمایش دوم عشق مطرح می شود و این دو موضوع حیاتی زندگی بشر با فاصله پنج دقیقه روی صحنه خواهد رفت.