آرشیو چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴، شماره ۴۳۶۹
ورزش
۱۸

منچستری ها در انتظار برد اول

هر دو تیم شهر منچستر امشب به دنبال اولین سه امتیاز خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا هستند.

منچستریونایند که در نخستین بازی خود با نتیجه 2 بر یک مغلوب پی اس وی آیندهوون هلند شد، امشب در اولدترافورد میزبان وولفسبورگ آلمان است. شیاطین سرخ این روزها شرایط بسیار مطلوبی در رقابت های لیگ برتر انگلستان دارند و صدرنشین این مسابقات هستند. این در حالی است که وولفسبورگ در بازی با بایرن مونیخ ظرف 9 دقیقه پنج بار دروازه اش باز شد تا نشان دهد با روزهای اوج خود فاصله دارد. لوییس فن خال در خصوص آن بازی گفت: من نیمه نخست را دیدم و باید بگویم وولفسبورگ خیلی خوب و قوی بازی می کرد اما نمی دانم در آن 9 دقیقه چه اتفاقی افتاد.

منچسترسیتی هم که بعد از پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر، با شکست خانگی مقابل یوونتوس، در سراشیبی قرار گرفت، حالادر دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم متحول شده بروسیا مونشن گلادباخ برود. گلادباخ که پس از چند نتیجه ضعیف، سکان هدایت خود را به آندره شوبر سپرد، حالاباید در خانه از منچستری پذیرایی کند که همین چند شب پیش در لیگ برتر انگیس چهار گل از تاتنهام دریافت کرد.

در دیگر بازی مهم امشب، تیم بحران زده یوونتوس به دنبال اولین برد خانگی در تورین می گردد. یوونتوسی ها گرچه منچسترسیتی را در انگلیس شکست دادند، اما در سری A ایتالیا شروعی فاجعه بار داشتند و با کسب پنج امتیاز از شش بازی، فعلادر مکانی بهتر از پانزدهمی قرار ندارند.

برنامه بازی های امشب

گروه A

مالمو سوئد رئال مادرید اسپانیا، شاختار

دونتسک اوکراین پاری سن ژرمن فرانسه

گروه B

زسکا مسکو روسیه آیندهوون هلند

منچستریونایتد انگلیس ولفسبورگ آلمان

گروه C

آستانه قزاقستان گالاتاسرای ترکیه

آتلتیکو مادرید اسپانیا بنفیکا پرتغال

گروه D

مونشن گلادباخ منچسترسیتی انگلیس

یوونتوس ایتالیا سویا اسپانیا