آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۷۲
ورزشی - اخبار کشور
۹
حدیث دشت عشق

به یاد سردار جهادگر شهید«قدرت الله امینیان»

ما برای اسلام قیام کرده ایم نه چیز دیگر

جهادگر شهید «قدرت الله امینیان» قائم مقام مهندسی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در 1/12/1338 در محلۀ امام دامغان به دنیا آمد. در ادامه تحصیل، به «انستیتو مشهد» گام نهاد و در رشته مهندسی صنایع اتومبیل به کسب دانش پرداخت.

در سال 1361 با عضویت در «جهاد سازندگی» منشا خدمات صادقانه و بسیار مهمی در محورهای عملیاتی و خطوط مقدم جبهه شد، جبهه ای که او را تا لحظه عروجش میزبان بود و تا دروازه های بهشت مشایعت کرد. او با سمت جانشین فرمانده عملیات مهندسی رزمی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در عملیات پیروزمندانه طریق القدس، بدر، قادر و والفجر 9 شرکت فعال داشت و زیباترین حماسه های مهندسی رزمی را آفرید. سرانجام پس از 40 ماه و 12 روز خدمت در جبهه، در تاریخ 18 فروردین 1365در منطقۀ عملیاتی والفجر9 بر اثر انفجار مین هر دو دست و پایش قطع شد و به ندای حق لبیک گفت و به دیدار معبودش شتافت.

گزیده ای از وصیت نامه شهید: ما برای اسلام قیام کرده ایم نه چیز دیگر. پس قیامی که برای اسلام باشد تا رسیدن به لقاالله ادامه دارد. بار خدایا! ما عبد و بنده تو هستیم و مالک وجود ما تو هستی و بنده در مقابل خدای خود صاحب هیچ چیز نیست چون هستی مخصوص توست. پروردگارا! بر بنده ضعیف و گناهکار خود منت گذار و او را در راه خود و در طریق هدایت قرار ده و مرا از نهایت تکامل که همانا رسیدن به فیض شهادت و رسیدن به لقاالله است؛ برخوردار فرما.