آرشیو شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۷۲
اخبار کشور - ورزش
۹

وداع جامعه ورزش با کاپیتان با اخلاق پرسپولیس

مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس صبح دیروز با حضور پرتعداد هواداران، همبازیان و اهالی فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بامداد روز پنجشنبه به علت ایست قلبی در سن 30 سالگی به دیار باقی شتافت. مراسم تشییع پیکر مرحوم نوروزی صبح دیروز جمعه از ساعت 8 در ورزشگاه آزادی آغاز شد. بسیاری از چهره های شناخته شده ورزش، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند و هواداران پرشماری هم با حضور در ورزشگاه آزادی آخرین وداع را با کاپیتان سرخپوشان انجام دادند.

در پایان بدرقه پیکر شادروان هادی نوروزی، باشگاه پرسپولیس بیانیه ای صادر کرد و در آن از شرکت کنندگان در مراسم وداع با کاپیتان سرخپوشان تشکر و قدردانی کرد.

لازم به یادآوری است که امروز هم یک مراسم تشییع دیگر برای پیکر مرحوم هادی نوروزی ساعت 10 صبح در ورزشگاه هفت تیر شهر بابل برگزار می شود. طبق برنامه قرار است که تمام بازیکنان پرسپولیس در این مراسم حضور پیدا کنند و جعفر کاشانی و علی اکبر طاهری نیز در این مراسم حاضر خواهند شد. پس از انجام مراسم تشییع، پیکر مرحوم نوروزی به زادگاهش روستای کپورچال برده خواهد شد تا در آن جا به خاک سپرده شود.

سرویس ورزشی کیهان این ضایعه را به خانواده مرحوم نوروزی و جامعه ورزش تسلیت می گوید.