آرشیو یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴، شماره ۳۳۵۸
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای در پی درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس از جامعه فوتبال ایران و رسانه های گروهی به ویژه از همراهی و همدردی خانواده بزرگ استقلال که بدون توجه به رنگ ها در حرکتی انسانی و جوانمردانه با خانواده آن مرحوم و پرسپولیسی ها همراهی کردند، تقدیر و تشکر کرد.

طبق اعلام رنکنیگ تیم ملی فوتبال ساحلی کشورها از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی، تیم ملی ایران همچنان اول آسیا و با 1574 امتیاز در مکان هفتم جهان قرار دارد. تیم های روسیه، پرتغال، برزیل، ایتالیا و تاهیتی هم اول تا پنجم جهان هستند.

لیگ برتر تنیس در صورت وجود هشت تیم در این رقابت ها، در دهه سوم آبان ماه آغاز می شود و پرداخت چک ضمانتی توسط تیم ها جزو آیین نامه لیگ شد.

سران باشگاه الهلال عربستان با ارسال نامه ای به کنفدارسیون فوتبال آسیا خواستند که از انتخاب داور ایرانی برای دیدار این تیم برابر الاهلی صرف نظر کند. AFC علیرضا فغانی را به عنوان داور این دیدار حساس انتخاب کرده است.

اعضای کادر اجرایی، فنی و بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان و تیم های پایه شهرداری بندرعباس بخشی از قرارداد خود را به پاس قدردانی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آتش نشان فداکار «برکت جوذری» به خانواده آن مرحوم تقدیم می کنند. شهید جوذری فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده است که در حادثه بامداد 9 مرداد هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

نامزدی هامبورگ برای میزبانی المپیک و پارالمپیک 2024 از سوی 63 درصد مردم این شهر حمایت شد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد چند سوت ابتدایی داوران در دیدار مقابل چین به بازیکنان حریف اعتماد به نفس داد. صمد نیکخواه بهرامی می گوید که میزبانی بگیریم تا داوران برای ما سوت بزنند.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایران گرفتن مبالغی را برای پارک خودروها در روز تشییع پیکر کاپیتان پرسپولیس محکوم کرد.