آرشیو یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۹۲
ورزش
۱۱

گوناگون

کاپیتان درخانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم هادی نوروزی دیروز با استقبال تاریخی مردم مازندران و اهالی ورزش در روستای کپورچال برگزار شد و کاپیتان جوان سرخپوشان و مرد شماره 24 این تیم در خانه ابدی آرام گرفت.

اولیویرا به ایران بازنگشت

مربیان تیم تراکتورسازی درحالی به ایران بازگشتند که خبری ازاولیویرا سرمربی این تیم نیست.تیم تراکتورسازی روز جمعه هفته آینده دراهواز مهمان فولاد خواهد بود.

پرسپولیس امروزاستارت می زند

با نظر کادر فنی تیم پرسپولیس، تمرینات سرخپوشان که به جهت درگذشت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس تا اطلاع ثانوی تعطیل شده بود، از امروز پیگیری می شود.

خداحافظی نویدکیا با سپاهان

کاپیتان سال های اخیر سپاهان ازاین تیم خداحافظی کرد.محرم نویدکیا دراین ارتباط گفت: سکوت وخانه نشینی را به سود سپاهان می دانم، شاید روزی ناگفتنی های کنونی را با گذشت زمان بازگوکنم.

تست دوپینگ ازوزنه برداران

10وزنه بردار حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی ایران دیروز پس از حضور سرزده افسران وادا در کمپ تیم های ملی تست دوپینگ دادند.تیم ملی وزنه برداری قراراست 27 آبان به آمریکا اعزام شود تا برای کسب سهمیه کامل ورودی بازیهای المپیک رقابت کند.

نقره ولی پوربه طلاتبدیل شد

درسومین روزازمسابقات شیرجه رده سنی آسیا در تایلند تیم شیرجه ایران به مدال نقره رسید و نشان نقره روز گذشته ولی پوربه دلیل اشتباه مسئولان در مراسم اهدای مدال به طلاتبدیل شد.

دستگیری 9 ورزشکاردرفرودگاه

9 ورزشکار روس که قراربود در بازیهای ارتش های جهان در کره جنوبی مسابقه دهند، به دلیل استفاده از مشروبات الکلی و داشتن حالت غیرطبیعی در پرواز خود ازمسکو، از کره اخراج شدند.

میداوودی از سایپا جدا می شود

میلاد میداوودی مهاجم سایپا که قبل از دیدار مقابل پرسپولیس از تیم اخراج شده بود پیش از نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد.